Gå til innhold

unnskyld meg, men hva regner dere med er en gammel mor?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I flere innlegg skiver dere: sikkert en eller annen gammel kjerring/mor etc som hakker ned på oss unge. Så da vil jeg vite hva som er en gammel mor i deres øyne?!

Å tenkt litt, kanskje det er en jente noen år eldre enn dere selv som skriver, å prøver å få dere til å forstå litt av hvert.

Fortsetter under...

En gammel mor er for meg en i fra slutten av 30 årene og oppover som venter barn.(fra 38 og oppover)

Tror ikke anonyme som herjer her inne er noen som prøver å få folk til å opne øynene.. måten hun/han skriver på tyder at H*n bare er ute etter å provosere. Ser ikke ut som H*n har forstått så veldig mye selv, så vorfor skal H*n prøve og få andre til å forstå?

For meg spiller det INGEN rolle om det er en "gammel kjærring" eller om det er en som bare er noen år eldre, sånn oppførsel er uakseptabel U-A--N-S-E-T-T!!!

Om dette hadde vært en person som var ute etter å få oss til å åpne øynene litt, så hadde hun/han på ingen måte sittet her å kalt oss for en gjeng med tapere, pakkishorer, sagt at alle under 18 burde fått en spontanabort, ønske at jenter her inne skal få barn med kromonsonfeil osv, osv, osv.. Det er grusomt! Det er kvalmt!

Jeg bryr meg ikke, gammel eller ung; SÅNN holder man ikke på!!!!!!

å at dokker gidd å svare på de anonyme innleggan, kan dere ikke lage en intern regel her, at dere bare ignorerer de? å lar de forsvinne nedover debattlistene? så ordner dere det heller det hyggelig her? jenter, alle lager ett helt nytt innlegg om noe dere tenker på, en gøy ting å diskutere, så forsvinner anonym!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...