Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er gravid?? Jeg er litt forvirra.. De siste 11 mnd har vært noe sånt: 2 3måneders sykluser og 3 1måneds sykluser. Det er kjapt regna 1 menstruasjoner.. Kan den syklusen ha forandra seg igjen? Jeg tør ikke å ta test enda,siden den har vært negativ så mange ganger.. Så.. Noen med erfaring?? Kan syklusen ha forandret seg eller kan det hende jeg er gravid?? Sitter her med masse følelser på en gang.. Er fryktelig spent,for det kan jo hende.... Samtidig så er jeg redd for at testen skal være neg. Og så tenker jeg på at jeg har jo ikke sovet godt den siste uka.. Og i dag er d lørdag og jeg har lyst på sei t lørdagskos? Whaaaat?? Hehe.. Ikm var på torsdag..

Anybody??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6421112-t%C3%B8r-jeg-si-d-kan-d-hende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe....det er bare å teste da ;)

Får du negativ test kan du bare vente noen dager igjen og teste på nytt. Jeg har veldig uregelmessige sykluser og tester med jevne mellomrom bare for å sjekke og sist jeg tilfeldigvis testet var jeg gravid!! Hadde egentlig ingen mistanke, men var fryktelig trøtt.

Endte dessverre i SA for 2 uker siden, men nå er vi igang med prøvingen igjen :-))

Gi en lyd hvis du tester :))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...