Gå til innhold

tips angående Rikshospitalet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Sniker meg inn her fra 2.trimester for å forhåpentligvis hjelpe de av dere som ønsker fødeplass på Riksen. Vet det er veeeldig stor pågang der, så dersom du ønsker fødeplass der ville jeg søkt med en gang. Søkte selv i uke 5, og fikk fødeplass :o)

 

Jeg ringte til overjordmor - Bente Rønness - og fikk hennes mail adresse: [email protected]

Sendte søknaden min direkte til henne med begrunnelse til hvorfor jeg ville føde på Riksen.

 

Signerer med anonym ettersom jeg ikke vil at Bente Rønness skal finne ut at jeg har lagt hennes mail-adresse tilgjengelig her... Håper dere skjønner det :o)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker ikke på meg, tenker på den stakkars dama på RH som kanskje får mailen sin oversvømt nå fordi folk legger ut adressa hennes på nett. Hun er jo egentlig ikke "søknadskontoret" da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo ikke søke gjennom fastlegen, man kan søke selv. Så hun er sikkert vant til mail..... Adressen hennes er sikkert tilgjenglig et sted uansett...

Fælt så hyggelig du var da... Fikk du avslag på riksen eller??

 

Selv søkte jeg i uke 6 ca og har fått plass:) Synes tipset ditt var bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er unødvendig med slike tips.

Fordi man kan få inntrykk av at Rikshospitalet er der de er "best" og at andre fødeplasser ikke er bra nok. Og det kan gi en utrygghet hos noen.

Hva med de som har fødeplass i resten av landet f.eks. på Vestlandet og i Nord-Norge, hvor sykehusene er mindre?. De sykehusene er like bra på normale svangerskap som på Rikshospitalet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mente så absolutt ikke å rakke ned på andre sykehus - fødte selv på Ullevål sist, og synes de har et bra tilbud der. Denne gangen ville jeg være med på Stork-prosjektet, så derfor ville jeg søke på Riksen. Og det er som hun over her sier, overjordmor på Riksen kan man lett få tak i både mail og telefonnr til her på internett, så hun er nok vant til slike søknader.

 

Hilsen HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...