Gå til innhold

kan noen gi svar. rettelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

der detter eg litt av du. hørt om morkake som dekker halveis eller hele opninga, men ligger forann på magen det er eg ikkje heilt sikker på ka betyr:)

Skrevet

kan noen gi svar. NYTT 14:41 23.09.2006

til dere med forran liggende livmor, når kjennte dere liv? er nå i begunnelsen av uke 20 og merker ikke liv.

vet at alt er bra for jeg var på ul på torsdag, men venter jo sånn på å kjenne liv og at tullene mine skal kunne kjenne den lille.

vimsa 79

Kanskje lettere hvis man får med det første innlegget ractor la ut?? Hadde vært lettere om du tok den rettelsen i samme tråd og ikke laget en ny en, ractor... Bare et tips...! For de to innleggene havner jo på helt forskjellige steder på siden etterhvert og det er jo ikke sikkert at folk skjønner at de "hører sammen" og at man må lese innlegg 1 for å skjønne innlegg 2... :o)

Som sagt, bare et tips... :o)

Skrevet

Uff!! Unnskyld!! Det var jo vimsa 79 som hadde lagt det ut, og ikke ractor... My mistake...

Skrevet

*surrehue*

Men, skjønte du noe mer nå? Jeg bare MÅTTE blande meg inn... :o)

*outtahere*

Skrevet

skjønte bare ikkje ka som ble ment med at morkake lå framme på magen, og ikkje forann opninga. he he.. men om det var forann opninga hu mente så skjønner eg:) spes nå etter din forklaring hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...