Gå til innhold

kan noen gi svar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

til dere med forran liggende livmor, når kjennte dere liv? er nå i begunnelsen av uke 20 og merker ikke liv.

vet at alt er bra for jeg var på ul på torsdag, men venter jo sånn på å kjenne liv og at tullene mine skal kunne kjenne den lille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at du mener at morkaka ligger forran.. Det gjør den hos meg også. Jeg har ikke kjent liv enda, og er nå i begynnelsen av uke 21. Jordmor har også sagt til meg at dette er helt normalt, men jeg blir jo litt misunnelig på dem som kjenner det tidlig! Venter spent..

Skrevet

Hei, jeg har også morkake som ligger foran. Husk at den er over 2 cm tykk , og i tillegg til "alt annet" blir det jo 4-5 cm babyen skal sparke gjennom.

Skjønner at du er utålmodig, for det var jeg også. Har kjent bobling nesten daglig siden jeg var 12+6. Er 19+2 i dag og kjente ikke noen ting i går. Var derfor småbekymret i dag tidlig, så i senga og klagde til min kjære over at jeg var litt nervøs..

Og da - plutselig sparka det til nedi magen min. Kjente det flere ganger - og min kjære kjente det ogsåutenpå magen. Herlig...

Forsøk å ligge helt flatt på ryggen .. da er det lettest å kjenne det!

Skrevet

Hei. Jeg har også morkake som ligger foran. Er 20 uker på vei idag, og har kjent spark og dytt i 2-3 uker. Kjente bobling for ca 5 uker siden , men så plutselig kjente jeg ingenting. Kjenner det mer og mer tydelig nå. Og nå går det an å kjenne det utenpå magen, men veldig langt nede. Sikkert "under" morkaka tenker jeg. Ca 5 cm under navlen.

Skrevet

Min er og foranliggende. Har kjent liv siden uke 9... Men er annengangs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...