Gå til innhold

Hva betyr svak strek på EL test?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg brukte EL-tester fra billigetester.no i forrige pp. Da fikk jeg bare en test med en veldig svak strek en dag, men tr kom som vanlig. Den svake streken var nøyaktig 14 dager etter første dag i tr. Nå denne perioden har jeg brukt EL-tester fra CB, den slo ut positivt på dag 14. Akkurat som forrige pp. Regner derfor med at jeg hadde EL i forrige pp, selv om den teststreken var veldig svak. Denne pp utstyrte jeg meg med mange EL-tester og testet morgen og ettermiddag, den slo negativt ut i går morges og var positiv i går ettermiddag. Da jeg kontrolltestet i dagtidlig var den negativ igjen. Nå venter vi i spenning...

Håper dette hjalp litt!!!

For at el tresten skal bli positiv så må strekene være like sterke eller test streken sterkere enn kontroll streken. Sånn er det. Men eneste måten å vite at man faktisk har el på er jo ved å tempe da... og man kan jo lytte til symptomene kroppen gir. Men el eller ikke el, testen er negativ hvis streken er svak!

Jeg har brukt billigtester fra nettet kombinert med gynekolog. Sist gang ble jeg gravid selv om streken var mye tynnere og ikke fullt så sterk som kontrollstreken. Tror altså dette varierer litt. Men - det er viktig å se i ytterkant av streken. Hvis den er mørkere enn resten av streken og nærmer seg kontrollstreken er den positiv.

Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...