Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig skuffet! Søkte plass på riksen, i uke 10, men det var opptatt allerede!!! Er det så mange som søker på de samme stedene? Hvor tidlig må men søke da? Kan men søke selv, eller må det med henvisning fra legen????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg søkte på riksen selv så snart jeg visste jeg var gravid... Søkte meg også med på Stork-prosjektet som de har der, så jeg fikk fødeplass der. Tror det letteste er å ta kontakt direkte med det sykehuset du ønsker å føde på (ring f.eks. overjordmor og spør hvor du skal sende søknad, eventuelt om du kan sende rett til henne på mail), det gjorde jeg.

Lykke til!!

Skrevet

ok, kan prøve en gang til da... nå var det gynekologen som søkte for meg...kanskje når jeg vil være med på det stok-projektet? er sjansen kanskje litt større.... var litt fortvilet, jeg når jeg fikk beskjed at det ikke var noe ledig plasser...fordi jeg skulle også på ultralyd der...men vet ikke at det gjelder nå også... når jeg ikke fikk plass? Ringer på mandag! Med en gang!

Skrevet

Tror dette er mail-adressen til overjordmor ([email protected]), så send henne en mail og si ifra at du gjerne vil være med på Stork-prosjektet. Skriv gjerne litt utfyllende om din helse, hvorfor du ønsker å søke på riksen, om du f.eks. har fødselsangst (de har et eget program for det også)... Da kanskje du har mer sjanse..

Lykke til!!

Skrevet

Jeg søkte i uke 5/6, med engang jeg visste jeg var gravid siden jeg vet det er vanskelig å få plass der ..

Skrevet

Når jeg var ca 9 uker ringte jeg selv til riksen, fikk snakke med overjordmor eller noe, og da ble det holdt av plass. Fikk beskjed om hva jeg skulle sende inn av papirer og sånn. Sa ingenting om å være med på storkprosjektet eller noe siden jeg bor så langt unna. Vil anbefale deg å ringe i morgentidlig, er mye lettere å få vite om det er plass eller ikke da. da får du liksom et klart svar med engang.

Lykke til... :o)

Skrevet

Heisann.

legen min søkte for meg i uke 5 og jeg fikk plass..skal føde i februar.. men man må være tidlig ute der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...