Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #1 Del Skrevet 23. september 2006 Hva synes dere om sammensetningen Anna Tordis? Det heter de gjenlevende av lillesnupps tippoldemødre, synes derfor det blir en fin gest til dem Samtidig som vi selv selvfølgelig liker navnet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 23. september 2006 #2 Del Skrevet 23. september 2006 nå liker jeg ikke trauste norske navn velig godt, men synes ikke det klinger heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #3 Del Skrevet 23. september 2006 Syns du kanskje bør droppe Tordis. Jeg syns ihvertfall ikke det er noe fint. Anna derimot er jo kjempe fint.. mange andre navn som kan settes sammen med Anna. Tenk på barnet når det blir tenåring. jeg ville ikke hett Tordis hvis jeg fikk velge .. men men.. det er jo bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #4 Del Skrevet 23. september 2006 Vet om ei som heter Anna Tori, det synes jeg er fint :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #5 Del Skrevet 24. september 2006 enig med dem andre,at Anna Tordis kanskje ikke passer så godt sammen. Men Anna er et kjempefint navn,lite brukt nå og! Men til syvende og sist er det du som bestemmer,og ingen andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 24. september 2006 #6 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg likte sammensetningen veldig godt,jeg! Flotte & solide navn ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E n d e l i g Skrevet 24. september 2006 #7 Del Skrevet 24. september 2006 Et godt navn! Og for en søt gest til tippoldemødrene! Gå for ANNA TORDIS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #8 Del Skrevet 25. september 2006 Anna Tordis går da fint det! Hvis jenta ikke liker Tordis selv, så er det jo bare å velge å brukt Anna til daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senja Skrevet 27. september 2006 #9 Del Skrevet 27. september 2006 Anna er flott,men jeg ville ikke vurdert Tordis engang...sorry... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #10 Del Skrevet 29. september 2006 To flotte navn!!! Synes kanskje det var litt tungvint å si. Hva med Tordis Marie, eller andre navn kombinert med Tordis som førstenavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 29. september 2006 #11 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg synes Anna Tordis er et finfint navn! Artig med de som skiller seg ut, på den "jordnære" måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. september 2006 #12 Del Skrevet 29. september 2006 Anna er kjempe fint. Tordis.. er det motsatte=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no more babies Skrevet 30. september 2006 #13 Del Skrevet 30. september 2006 Hva med å kalle henne Tora? Blir en kombinsjon av Anna (kort jentenavn som slutter på a) og Tordis. (som jeg heller ikke liker så godt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #14 Del Skrevet 2. oktober 2006 Synes Tordis er litt gøy! Anna også, men er det litt tungt å si Anna Tordis? Hva med Anne Tordis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå