Gå til innhold

eh.. er alle ukoselige her eller bare virker det sånn?

Camilla ♥venter mars-baby♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kan virke sånn ja... det har blit litt ukosleg her pga de anonyme og me blir jo litt påvrket av det. :) men men sia kan jo bli kosleg om en gjør en innsats, trur eg. eg kom no inn på denne sida med akkurat same tanker som deg.

har brukt litt tid her inne og virker som de er masse koslege mennesker her.

Nja.. Vi er jo en gjeng drittkjærringer da! ;)

Tihi, neida! Vi er en gjeng kjempe koselige jenter som snakker sammen, støtter hverandre og er her for hverandre dag & natt! Det er bare det at det er noen småtroll her som sitter å studerer ordbøker for å komme med store ord slik at dem kan lage litt kvalme her inne.. Men pytt sann, sier mer om dem enn oss! ;) Du er iallefall hjertelig velkommen her inne!!! :)

Annonse

hei!

det bare virker sånn... ;)

blir litt oppgitt over hvordan det er her inne for tiden, var ikke sånn før.. når jeg var gravid med min første.

noen synes det er veldig gøy å krangle og folk tar seg dessverre nær av det. ikke lett når man er hormonell, har tatt meg nær av ting som har blitt skrevet her inne jeg og, men prøver så godt jeg kan å ikke lese dumme innlegg som kun er ment for å provosere, og hvertfall ikke svare.

det jeg prøver å si, om vi alle bare ser bort ifra de provoserende innleggene så blir det nok koselig her igjen. :)

velkommen! håper ikke du (og andre) blir skremt vekk....

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...