Gå til innhold

Kan jeg sette et nytt klyster nå...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satte et klyster for en time siden. Kom bare litt ut. Har ikke hatt "bomelibom" på tre dager og kjenner at jeg er forstoppet. Kan jeg sette et nytt nå da?

Det er ikke for å få i gang fødselen, men for å få av meg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville ventet litt. Evt ikveld ta noe som heter Lactulose som du får kjøpt på apoteket. Da jobber nemlig tarmen selv og hjelper deg med å bli kvitt det du vil ha ut..

Skrevet

Problemet er at det sitter som en propp... Har tatt laktulose i flere dager. Føler jeg kommer til å sprenge...

Skrevet

Ring føden og be om råd, og hvis de gir klarsignal til klyster, kjør på!! Hvor langt er du på vei??

Skrevet

Jeg har termin i dag, men har ingen hastverk...

Bare fryktelig vondt å gå med FORSTOPPELSE!!!

Skrevet

Da skjønner jeg godt at det er ekstra vondt å ikke få gått på do. Sett klyster du, det kan ikke gjøre annet enn godt, iallefall når du har termin idag.. Lykke til med barn og å få en slutt på forstoppelsen!!

Skrevet

Hvis det ikke hjalp første gangen er sjansen liten for at det hjelper andre gangen. Jeg ville prøvd noe som tas andre veien jeg da..

Skrevet

Om det er skikkelig hardt det som sitter nederst i tarmen kan det fungere bedre med oljeklyster. Den virker på en bedre måte mved at den smører bedre og løser opp det som ligger der. Kjøpes også på apoteket, ser ut som vanlig klyster men litt mere gul. Har litt erfaring fordi jeg jobber som sykepleier på mage/tarm avdeling.

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Er det klyster du har tatt? Eller Microlax? Slik gele som du spruter inn i endetarmsåpningen?

Skrevet

Har du bare tatt et lite microlax kan du fint prøve med et til, stor forskjell på et skikkelig klyster og et microlax.

Skrevet

Hvis du har brukt Microlax, ville jeg prøvd å ta en til. Hvis du ikke allerede har fått fart på sakene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...