Gå til innhold

Hvorfor går det ikke an å skru frem tiden?

Anbefalte innlegg

Bare noen dager i det minste...! Dagene før IKM er altfor spennende rett og slett. Selv om jeg faktisk prøver å ikke tenke så mye på dette når jeg ikke er her inne, så er det omtrent umulig fordi kroppen sender ut signaler hele tiden om at noe er i gjære, enten det er pms eller spire. Murring og underlige stikninger/strømninger i magen (mye, mye mer enn vanlig, holder på å bli småsprø av det), kløende brystvorter osv. Er jo umulig å ikke kjenne dette og dermed tenke på det. Og så denne uvissheten. Hadde en ørliten blødning mandags morgen, men var det virkelig en festeblødning. Tok en test i går som ble negativ, men senere var den positiv likevel, var det bare fordi den lå lenge etterpå eller fordi hcg nivået var så lavt at det bare tok litt lenger tid enn 5 min før den slo ut...? Er det rart at man blir sprø? Hehe... Tenk å kunne skru frem tiden bitte litt!

Fortsetter under...

Har tenkt på det same selv. Men siden jeg aldri får klaff så hadde jeg bare kastet bort for mye av livet kunne jeg gjort det. Tenk å miste en uke hver måned??? Så er egentlig bra vi ikke kan gjøre det da. Selv synes jeg uka før ikm er den værste av alle uker og synes det er vanskelig å konse. Er ikke sosial den uka heller for orker ike vanlige samtaler, i mitt hode er der bare plass til en ting, den store nervøsiteten og spenningen! :-)

Jeg hadde jentekveld her i går, var endel venninner her, hadde laget mat, jeg lot osm jeg drakk rusbrus (men var bare vanlig brus, hehe...) og hadde det kjempekos, hjalp veldig på å få vekk tankene for en stund! Noe av det jeg finner mest frustrerende denne gangen er at (tør nesten ikke å si dette *kaste salt over skuldenren og banke i bordet*) egentlig så "vet" jeg at jeg er gravid, eller føler det ekstremt kraftig på meg og vil bare ha det bekreftet, men så er det den der ekle snikende "jeg har jo trodd jeg var gravid før og tatt feil" som kommer, men likevel noe er anderledes nå føler jeg. Æsj altså, dumme dager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...