Gå til innhold

Kan ikke noen få meg ned på landjorda??

Anbefalte innlegg

2-4 dager igjen til IKM, og jeg kjenner det bygger seg opp....tankene om at NÅ, kanskje nå er mnd det skal klaffe..... Jeg vet jeg blir så inderlig skuffet. etter 18 pp så burde jeg vel lære, ikke sant?? Jeg orker ikke den nedturen hver gang. bedre å ikke ha forhåpningene der, men det klarer jeg ikke. (blir jo ikke bedre av å være her inne....men må liksom det også:-)

stor klem

Fortsetter under...

Jeg skal ikke si jeg kjenner følelsen fordi jeg heldigvis aldri har måtte vente så lenge, men jeg kjenner likevel følelsen av forhåpninger og redsel for disse forhåpningene fordi det er vondt å blir skuffet, for deg nok tusen ganger verre en meg! Vi har kanskje IKM omtrent samtidig vi da? Min er rundt mandag/tirsdag.

Følelsen om angsten for å bli skuffet er nok lik uansett hvor lenge man har prøvd. etter mange nok pp stopper den på en måte opp. man opplever det jo så mange ganger!

Ja vi er nok likt i løypa....venter IKM fra mandag til onsdag. har 26-28 dagers syklus. Er du en av de som tester hver pp eller klarer du å vente? regner med du gir lyd fra deg hvertfall! Lykke til!!!!!

Jeg testet faktisk i går *rødme* og fikk et litt plagsomt resultet. Testen ble helt negativ, men så måtte jeg gjemme den unna. Senere, noen timer etterpå skulle jeg kaste den og da var den positiv, MEN man skal jo se bort i fra alle streker som kommer eller forsvinner etter 10 min og Majamor fortalte at dette hadde skjedd henen flere ganger uten at hun var gravid, så... Dumme test! Tror jeg kommer til å ta en ny en på mandag, orker nok ikke vente helt til neste fredag slike planen var. Du da?

Nei jeg pleier ikke teste før IKM er over (bortsett fra de siste to mnd..) Har i ett år hvertfall vært veldig jevn på 26 dager. plutselig gikk det 28! Da testet jeg. var helt overbevist om at det endelig hadde klaffet (domme meg..). Nå har jeg tydligvis 28 dagers syklus fordi det var det sist også. da testet jeg tidligere pga et bryllup jeg skulle i.

Ellers klarer jeg som regel å la være.....

Positiv etter noen timer, ja....kanskje ikke til å stole på nei, men det kan jo hende! Det er jo utrolig spennende!! Har du symptomer da?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...