Gjest Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 inatt hadde jeg sykt vondt i ca to timer rett under ribbena på venstre side. først konstant og deretter kom og gikk det. nå kjenner jeg at det muligens er på vei tilbake, denne gangen mere midt foran. noen som vet hva dette er?? er det bare at babyen klemmer/sparker på noe? er i uke 35 og takknmelig for svar.
Edliv Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Hei. Jeg har hatt det på samme måte, en stikkende følelse som er rett under ribbeina, og igjennom bak på ryggen....litt vanskalig å forklare. Var hos jordmor forrige uke og hun sa at dersom barnet ligger i seteleie er det mange som er plaget med sånne vondter. Men det er ikke tilfelle her, lillegutt ligger med hodet ned..... Så mun mente at han ligger å presser på noe der inne, nerver eller noe som gjør at det gjør vondt. Håper det snart gir seg hos deg. lykke til:-) Termin 7.januar
Nicita73 Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Har akkurat det samme,kjennes ut som om det også går gjennom til ryggen, og det kan være kjempevondt. Er nok babyen som sparker eller trykker på noe, er helt nummen i huden under puppene og jeg. Gutten min har festet seg, så her er det heller ikke noe seteleie.
Emmilo Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Dette er veldig vanlig når babyn vokser seg til. Det sies det roer seg når hodet festet seg og magen synker, men det hjalp ikke meg noe særlig. Det kan forsatt gjøre kjempevondt på kanten av ribbeina på ene siden.
ryddemani Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Jeg har også kjempevondt under det ene ribbenet, er det skikkelig ille går det bak i ryggen. Er nummen i huden under puppen også. Sist kontroll hos jordmor lå babyen med hodet ned, så det er nok bare at den lille ligger å vokser og sparker. Det kjennes iallefall i mitt ribben til tider =)
hemmeligvemmelig Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Samme her, er vondt "igjennom" på en måte, fra ribbena foran til bak i ryggen... og det blir ikke bedre av å sitte på forelesning! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå