Camilla ♥venter mars-baby♥ Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 er ca 4mnd på vei nå, og legen sier jeg må snakke med jordmor etter ultralyd som jeg skal på 9oktober. problemet er da at jeg ikke har peiling på hvordan jeg får tak i jordmor.. noen som vet?
Gullemor Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Hei! For å få tak i jordmor, ringer du kommunen. Jordmor holder vanligvis til på helsestasjonen du tilhører og dette er innen kommunen. Ringer du kommunen, vil de derfor kunne hjelpe deg. Her ringte jeg bare kommunens nr, kom da til Servicetorget og sa at jeg skulle ha tak i jordmor. Da spurte sentralborddama om jeg hadde vært der før eller om det var første gang. Jeg sa at det var første gang og at jeg ønsket å bestille en time. "Et øyeblikk, så skal jeg hente avtaleboka", sa hun da... Så her i kommunen er det i alle fall Servicetorget som "har styr på jordmora"... ;o)
Camilla ♥venter mars-baby♥ Skrevet 23. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2006 tusen takk. kjekt og slippe og bekymre seg får og få tak i jordmor da vet jeg hvordan jeg får tak i henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå