Gå til innhold

Venter vi også....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke gi deg, sånn hadde jeg det første gangen også. Hadde egentlig gitt opp jeg, og da kom el på dag 26. Nå er jeg på dag 22 og regner med at el snart er på vei. Selvfølgelig kan den ikke komme i helgen, må jo vente til uka så jeg får fravær fra jobben....

Det begynner da å bli en stund siden Trolle sa eggløsningen var "på gang"? Det bekymrer meg litt når spesialistene på området tar feil ... Jeg skal til Trolle på tirsdag, setter i gang med hormonkur dersom det ikke lykkes denne gangen heller (forsøk 2). Har ærlig talt ingen forventninger, merker ikke noe særlig annerledes på kroppen enn forrige gang. Huff, det er litt tungt, for å være helt ærlig.

Hei, Atomina.

Det er 26 dager siden mens...jeg har visst superlange sykluser..

Blir sprø av å vente sånn. Hadde tenkt å avslutte testing på søndag kveld, men kjøpte ei ny pakke med el tester istad..så jeg holder vel ut til og med onsdag kveld..da gir jeg meg for denne omgang..og venter på mens istedenfor. Så hvis jeg ikke får reist nå, rekker jeg en gang før jul..hvis el kommer da..

snart sjekke el igjen jeg....håper på tur i kveld nedover..

Annonse

Jeg var hos Trolle for snart 2 uker siden for kontroll av celleprøve egentlig, men benyttet anledningen til å be ham titte på eggene også. Da var det et egg som så ut til å snart være modent, men jeg har fortsatt ikke fått eggløsning jeg. Det er nok ikke lett for gynekologen å forutse nøyaktig når det skjer, det er forskjell fra kvinne til kvinne hvor stort egget blir før det løsner. Gynekologen ser og måler størrelsen og antar utfra det, men kroppen kan bli påvirket av tanker og stress og bruke litt ekstra tid på å modne egget. Trolle sa i allefall til meg at egget er like befruktningsdyktig når det først kommer, selvom det er noen dager forsinket, så det skulle jeg ikke bekymre meg over.

Nå regner jeg med at egget mitt kommer hvilken dag som helst, håper deres også gjør det!!!

Takk for det! Nei det er ikke moro med denne ventingen. Egentlig har jeg ikke så ille lange sykluser, de er på 32-33 dager. Men når man tester og venter så blir det syKLUSS! Hadde jo håpet å fått reist avgårde denne helge og sluppet å være borte fra jobben nå som jeg er nyansatt, men nå er halve helgen overstått og el har ikke vist seg.

Går det bra med dere da? Merkes det at det er noe i magen eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...