Gå til innhold

Er så lei meg. Ligger hjemme alene og tuter

Anbefalte innlegg

Min historie:

Nå har jeg ligget å grått nesten siden jeg sto opp i dag. Tok tempen kl. 7, og den hadde da gått ned. Var på do i sted, og hadde fått rosa utflod. Tanta er nå bare noen timer unna.

Jeg skiver vi er i vår 10pp. Egentlig vet jeg ikke hvor mange pp`er vi har bak oss. Da et vennepar fikk barn i mai for 3 år siden, fikk vi også veldig lyst. Jeg slutta med pillen, men pga den økonomiske situasjonen hoppa sambo av i svingen i ca. et halvår. Så bestmte vi oss for at vi kunne ha sex når vi ønsket det, og uten å tenke eller teste etter EL.

Så fikk jeg en sykdom, og mista sex-lysten.Pga. stresset bestemte tanta seg for ikke dukke opp på ca. 3 mnd, så 2 mnd. Hadde sex ca. 4 ganger på noen få måneder. Så ble jeg så og si frisk :) og vi fortsatte. (skal litt til for at vi aldri traff el) IBestmte oss i desember 05 for å startet aktivt med masse sex, el-tester og nå temping.

Er så redd for å gå til legen med dette. Skal vente til vi er kommet til 12pp. Er så redd for at vi aldri kan få barn! Nesten alle vennene våre og de i familien har 1 eller flere barn. Noen ble gravide uten å en gang ha planlagt det!Føler meg så alene. Jeg har bare et ønske. Og det er å få barn!!

Forventer ikke at noen skal svare med på dette innlegget, men sitter her alene og gråter. Sambo kommer ikke hjem før sent og har ingen andre jeg vil fortelle dette til. Måtte bare få det ut.

Fortsetter under...

Stakkars deg! Så vondt du har det nå, fikk helt tårer i øynene. Kjenner meg så godt igjen i de følelsene, selv om vi har ulik historie. Synes godt du burde gå til legen og fått begynt på utredning. For selv om du ikke prøvde bevisst rundt el, så hadde dere ubeskyttet sex. Så si til legen at dere har prøvd i over 1 år. Det er deilig å komme igang med utredning, da slipper man å prøve uten å vite om der er noe galt som kan lett rettes på eller om dette bare tar tid... for venter du for lenge blir du altfor utålmodig og da blir følelsene værre. Det er hjelp å få!!!

Sender deg en stoooooooooor klem!!!!!!!!

hei, det var trist. Det hjelper å få det ut her vet du, ja snakk med legen din du, så kan dere sjekke dere ut .... Jeg håper det ordner seg for dere, det gjør det nok :) sender deg en stoooooooooooooooooooooooooooooor klem jeg oxo :D

Huff.....Ord blir fattige desverre....jeg ikke si noe som kan trøste deg.....Du har LOV til å gråte såå mye du vil! Vår rett som frustrerte kvinner..... syns du skal gå til legen jeg..og forklare situasjonen....evnt vise det du har skrevet her?......og be om utredning....det finnes flere metoder med hjelp!

LYKKE TIL! og klem

Ble så lei meg når jeg leste innlegget ditt og du trenger iallefall ikke unnskylde deg for at du gråter. Ville bare sende deg en stor trøsteklem. Vet den ikke kan erstatte kjæresten din, men håper Bim hjelper deg litt:-)

Vet lite om det å ha prøvd i 1 år, men tror at 3 års av og på prøving kan kompensere med 1 år med beinhard kontroll på EL og EL-testing. Jeg ville nok gått til legen og fått hjelp. Da får du også snakket med noen.

Krysser fingre for deg:-)

Annonse

Sitter her med tårer i øynene over så masse gode ord, trøst og klemmer. (Ganske så følsom ja!) Tusen hjertelig takk! Dere er noen fantastiske jenter! Føler meg bedre nå. Skal tenke litt mer på dette med å dra til legen før jeg er kommet i pp 12.

Får så masse kviser og urenheter før og når tanta er på besøk. Føler meg ikke så flott akkurat, så nå skal ta et bad og ordne meg litt, så føles det også sikkert bedre.

Igjen.. tusen takk for at dere løfter meg oppover! *Klem*

Uff, dette var ikke bra... Dere har jo prøvd veldig lenge, og du fortjener at spira sitter snart. Kom i gang med utredning, så kanskje verden blir litt lysere. Da skjer det noe, ihvertfall.

Hadde en sånn dag i går jeg også. Holdt maska til jeg kom hjem fra jobb, var alene hjemme, men så røyner det på, og jeg blir satt ut. Tenker at det blir bedre for hver gang mensen kommer, men det gjør ikke det. Like skuffet hver gang. Vi er friske og raske begge to, trener og spiser sunt. Har et bra liv. Men barn, det tar sin tid, tydeligvis. Synes det tærer litt på forholdet også... Men vi skal sikkert igjennom verre ting. Går over i 7. pp, så jeg må vel holde motet oppe.

Ja det tærer litt på forholdet vårt også. Sambo har så vanskelig med å skjønne at jeg synes det er vanskelig å dra på besøk til vennene våre som er gravide, de som har barn og slektningene mine. Jeg bare orker ikke høre at vi må komme igjen med å lage barn vi også, så kan hele vennegjengen dra på turer og gjøre ting sammen. Og i selskaper med slektningene er det alltid snakk om alle barna. Stor familie. Skjønner jo at det er slik!!! Jeg liker disse barna kjempegodt! leker med de og hjelper til. Kjempemorsomt! Men eg klarer ikke holde maska lenger når jeg kommer hjem. Er jo så sårbar for tiden. (aldri vært det før)

Nå tar jeg meg en bim. pause og skal ringe akupunktør i morgen. Krysser fingrene for at dere har laget masse spirer til jeg kommer tilbake :-)

ville bare si lykke, lykke til! Og akupunktur har mye for seg! Bl a er det vel sånn at om vi har ubalanse i kroppen, kan det ofte være vanskelig å bli gravide. Dette kan gjøres noe med!

Skriv gjerne om hvordan akupunktør-timen var. Det er spennende!!

Lykke til!

Dette var leit å høre....har ikke så mange ord å si deg for ser også at det er så mange fine oppmuntringer du allerede har fått her, men vil du skal vite at jeg sender deg mange varme, tanker og en oppfordring om IKKE å gi opp håpet!! :o) Masse lykke til!!

Stor klem fra meg,

Tusen takk! :-) Mulig kroppen min er i ubalanse etter sykdommen jeg hadde. Ikke tenkt på det før. Ble ikke gravid før jeg ble syk heller da, men det skal ihvertfall ikke være uprøvd! Får håpe hun har tid snart så jeg får komme raskt i gang. Skal fortelle hvordan det går =)

gå til legen NÅ og finn ut av om det er noe galt først. Kanskje er det bare psyken som spiller inn.....ellers går det jo an å prøve en hormonkur og satse på at det skulle hjelpe.

mange venninner har gjort dt og blitt gravide!!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...