Gå til innhold

Fikk beskjed om at jeg har mistet, men alt er bra likevel :)

Anbefalte innlegg

På onsdag kveld fikk jeg en kraftig blødning, var 12+6 da. Vi ble jo kjempe engstelige siden det var ved den tidspunkten som noe gikk galt førrige gang (hadde en MA i uke 17). Dagen etterpå var jeg hos fastlegen min, som med en gang sa at jeg mest sansynlig har mistet igjen :( Hun beklaget det og ønsket oss lykke til neste gang. Igår hadde jeg siden time hos gyn. for å få det bekreftet på UL. Der fikk vi den utrulig deilige beskjeden - allt var bra! Vi kunne se et hjerte som slo og den lille hadde det bare bra og hadde vokst fint :) Han fant ikke ut hvor blødningen kom fra, kanskje pga at morkaken låg lavt. Nå ler livet igjen og vi kan nyte helgen :)

Fortsetter under...

så utrolig flott. bra det kan gå riktig for noen også da, syns det er så mange som mister her. litt rart at legen var så bombastisk. 20-25 % får jo bøldninger, så det er forholdsvis normalt.

lykke til med spiren!

For en utrolig stor overraskelse d må ha vært. synes ikke noe om at legen sa du hadde mistet, uten å sende deg til legen for å få d bekreftet.

Da jeg hadde sa i januar fikk jeg beskjed om at d var en truende abort og ble sendt til sykehuset med en gang, for å se om d var bare en blødning el om jeg hadde mistet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...