Gå til innhold

å så sur jeg er :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren, nå har jeg ventet en hel uke på tanta, har hatt de vanlige symptomene... i dag er det dag 29(pleier få mensen ca 26-27) og ingen spotting engang. høres ut som jeg vil ha henne her, og det stemmer! jeg testet negativt med morgenurin i dag med clearblue, og da kan jeg umulig være gravid. så da vil jeg bare komme igang med ny pp-...... måtte bare blåse det av meg ;) sånn, nå er det bedre :) og så kjekt at det var mange gravide her da :9 jippi, jeg er kjempeglad på alles vegne da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Temper du? For hvis du temper og ser når el var og hvilken dpo du er på så kan du se om du er gravid eller ikke :-) For fertilityfriend sier at holder tempen seg på etter el stadiet etter 16-18 dager så er man nok gravid :-) Hvilken dpo er du på?

Skrevet

jeg er bare 1-2 dager på overtid da :S er bare så vant med å få spotting to dager før, og så mensen dag 27 ca. nå er det dag 29 eller 30, og ingen tegn unntatt veldig såre bryst. jeg temper ikke da, aner ikke hvordan en gjør det engang :P hehe

tar det liksom som en selvfølge at jeg ikke er gravid, for cb skal vel være kjempebra? kan jo ta de før mensen skal komme og den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...