Gå til innhold

Når kommer kiloene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så innlegget om vekt og uke, men lurer; når kom kiloene? Er i uke 13 nå og har ikke lagt på meg så langt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 16+5 og har lagt på meg litt over 2 kilo til nå. Altså veldig lite.

Skrevet

Jeg la på meg en hel haug i første trimester, +5 kg allerede da jeg var i uke 9!!! Skremmende! Nå er jeg i 18+2, og den totale vektøkningen er nå på 7 kilo. Så det kom fort på meg, men har heldigvis roet seg ned litt! Jeg hadde en usannsynlig stor appetitt de første 12 ukene, "måtte" liksom spise hele tida, selv om jeg ikke var sulten en gang!

Skrevet

jeg er i uke 21 og har klart å legge på meg 3 kilo allerede :(

Skrevet

Hei hei!

Jeg er stikk i mot alle andre- er 18+3 og har tatt av 6,5 kg.... samme skjedde sist. Kaster opp enda... Festlig. Men babyen har det bra, var på UL igår- får gutt :) (Har jente fra før)

Kiloene kommer fort nok tenker jeg...

Skrevet

I uke 18 hadde jeg ikke lakt på meg noe. Nå er jeg i uke 28 og vekta viser 8 kg+

Skrevet

Er i uke 21 og har bare lagt på meg litt under 2 kg.. men det kommer vel snart...

Skrevet

Hvis en først oppgir hvor mye en veier og så de kiloene man har lagt på seg...kunne vart lurere, mer info??

veide ca 50 før, nå er jeg på 55 i min 19 uke

Skrevet

Er i uke 22 og lagt på meg kun 1 kg....

Legen likte ikke det. Iom at det er mitt 3 barn...

Skrevet

så mange motbydelige mennesker det er her... hehehe. Ikke vondt ment!!!

jeg i 17+3 og har vel gått opp 10 kg. helt forferdelig spør du meg!!! Har stabilisert seg nå da. samme skjedde med nr 1. Jeg er en av dem som eser ut når jeg slutter å røke. Til vanlig er jeg veldig aktiv, men har hatt prob med bekken og rygg ( ikke bekkenløsning) så får ikke trimmet som jeg pleier.

Altså gravid, røykeslutt og ikke mosjon på endel mnd har en uheldig påvirkning på vekten.. hehe.

ja ja, nå vet jeg at jeg får det relativt fort av etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...