Gå til innhold

Noen lørdagsmorgen veiere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veier meg lørdag ettersom det er lør og søn utskeielsene mine skjer :) Jeg erstatter to av dagens måltider med herbalife man til og med fre.Lør og søn spiser jeg alt jeg vil ha av mat og digg :)

går på herbalife

forrige lør veide jeg 79,9

i dag 79,2

ned 0,7 denne uka

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan godt slenge meg på:)

Veide 72,5kg i morges. Forrige lørdag 73,8, så det er et absolutt greit resultat.

Gått ned 25kg etter fødsel, som var for snart seks måneder siden. Men tatt en gooooood og laaaaaaang pause fra slankingen de siste to månedene, spist godt og stått helt stille på vekten,så nå er det på an igjen:)

Tenkte forresten å kickstarte litt med c24 rensekur. Vet den er motbydelig og grusom og ekkel.....har lest litt her og der om den. Men den skal være effektiv, og jeg som er så forstoppet får sikkert godt resultat, for å si det sånn:) Har noen erfaringer, så kom med dem! Vet endel kvitter seg med to-tre kilo avfallsstoffer bare på det ene døgnet, men at man blir ganske dårlig når det står på.....frem med zinksalven, for rompa blir nok sår!!!

Skrevet

Kjekt at flere slenger seg på da blir det så artig å gå innpå på lørdag å lese hvordan det har gått....motiverende!!!! har aldri hørt om c24 men lykke til :)

Skrevet

hei igjen så var det endelig lørdag og veietid :)

I tilegg har jeg jo mine to "fridager"..lør og søn er det ingen slanking da har jeg pause og spiser normalt.

fortsatt på herbalife

forrige lør veide jeg 79,2

i dag 78,3

ned 0,9 denne uka :)

Skrevet

Hei igjen, tylla:)

Forrige lørdag - 72,5 kg

I dag 71,5

Ned ett kilo, akkurat:)

Hva er målet ditt, tylla?Og hva var startvekt da du begynte?

Jeg skal ned i 60kg, så har 11,5 igjen. Det skal jeg klare!

Skrevet

hei syrin81

mitt mål er ned i 60 kg og jeg var 86 kg da jeg startet,du ligger noen kilo før meg din heldiggris :) men jeg skal og klare det og fint å ha deg å følge med på også det gir meg ekstra motivasjon!!!hva er slankeoppskriften din?

klem fra

Skrevet

Min startvekt var 97 kilo *grøss*....men de har kommet fort på, så kanskje derfor de går fort av også! Startvekten er jo da også inkludert en baby som ikke hadde kommet ut ennå:) Gikk opp 40!!!!! kilo første svangerskap, ned igjen 25 kilo, før jeg ble gravid igjen etter syv måneder og raaaaste opp igjen til nesten hundre kilo.

Men nå er 25,5 kilo borte på seks måneder, da håper jeg at jeg kan nå målet mitt innen et halvt års tid:) Om å gjøre å ikke bli gravid igjen nå! Slankeoppskriften min er vel faktisk at jeg spiser minimalt...teller ikke kalorier, men begrenser meg veldig i uken, og koser meg heller litt ekstra i helgene.

Skal bli deilig å føle seg vel i sin egen kropp igjen:) Nå har jeg kommet under 25 i bmi, hurra, så det er fantastisk godt! Er 1,73 høy, og da regner jeg med at 60kg er akkurat passe, selv om det hadde vært morsomt å si at jeg var på femti-tallet, he, he! Kan ikke bli for tynn, heller, da tror jeg mannen min blir litt misfornøyd:)

Så gøy at vi har samme mål, da! Det er ikke så mange kilo som skiller oss, og siden jeg er typen som råslanker meg litt, for så å ta en måneds pause, skal du bare se at du tar meg igjen, og vel så det!

Hvordan er det å gå på herbalife?

Skrevet

hei igjen joda herbalife er helt greit for meg,erstatter frokost og lunch med herbal-shakene så spiser jeg vanlig middag,og kansje en frukt til kvelden:)Fungerer bra i en hektisk hverdag med tre barn:)

Men lør og søn har jeg slankestopp da spiser jeg helt normalt + litt snop da :)

hva vil det si at du er råslanker?når har du pause neste gang da?

1,73 høy da må du ikke helt ned på 50-tallet...jeg er ca 1,70 og vil ned i 60kg da har jeg ikke noe ekstra,men det er jo selvfølgelig forskjell på kroppene våre:) men superartig at vi har et felles mål!!!

Gleder med til å høre fra deg igjen!!

Skrevet

Bra du kan spise middag, og kose deg i helgene! Hvis ikke må man jo bli sprø, skjønner ikke hvordan noen klarer å leve på pulver alene:)

Ja, jeg stopper nok på 60kg. Det har alltid vært min trivselsvekt, og jeg hadde ikke akkurat mye flesk på kroppen da. Men heldigvis har jeg både hofter, rumpe og pupper, så jeg så ikke skrapet ut, heller, mannen min er avhengig av former, hi, hi! Men da har vi jo faktisk veldig likt mål, siden vi er omtrent like høye! Artig!

Dette med at jeg er en råslanker som tar pauser, er rett og slett ubevisst:) Jeg kan være superdisiplinert, spise veldig lite, men ofte slik at forbrenningen opprettholdes. Da raser jeg som regel ned i vekt (men går sikkert tregere nå som jeg er litt lettere), men etter noen måneder "glemmer" jeg ofte at jeg slanker meg. Gjerne hvis jeg har det hektisk, det var det som skjedde i sommer. Flytting, oppussing, barnehagestart, bryllup....you name it - alt kom på en gang. Da ble det til at jeg "koset" meg litt ekstra på kveldene, og fikk et normalt kosthold igjen. Men holdt heldigvis vekten, da.

Jeg gjør som deg - koser meg i helgene uten dårlig samvittighet! Snop, gode middager - deilig! I dag har jeg spist to sandwich-is allerede:)

Skrevet

syrin81....jeg kom plutselig til å tenke på deg og denne c24 kuren.. var det det den het? hvordan gikk det? tok du den eller?

klem

Skrevet

C24, ja! Du, jeg tok den, og fikk ikke noe resultat på vekten. Men føler meg ganske gjennomskyllet, for å si det sånn...:) Det er vel det verste jeg noensinne har smakt, brakk meg av pulveret vi skulle drikke, og det at man skal drikke olivenolje på et tidspunkt, sier jo sitt...

Huden har fått mer glød, faktisk, det hadde jeg ikke trodd. Og føler meg lettere i kroppen, fått litt mer energi! Nå hadde jeg nok ikke så mye avfall i kroppen som andre kan ha, sikkert fordi kroppen renset seg ganske godt selv etter forrige fødsel. Men det er faktisk en del som går ned to-tre kilo på denne kuren! Fordi de har så mye slaggstoffer og vann i kroppen! Så ble litt skuffet, hadde håpet på et par "gratis" kilo, he, he!

Men blir nok leeeenge til neste gang, det er som sagt den jævligste guggen jeg har vært borti i hele mitt liv.....:)

Skrevet

Hei igjen ...så var det lørdag og veiing:)

Sist lør veide jeg 78,3

denne lørdagen 77,3

ned 1 kg det er jeg fornøyd med :)

Skrevet

Så flink du har vært!!!! Du har all grunn til å være fornøyd:)

Ja, du tar meg igjen, skal du se! Vekten min har stått på stedet hvil denne uken, grrrrr....så ikke så fornøyd, intet vekttap. Men ingen oppgang heller, så det kunne jo vært verre. Vet ikke helt hva jeg har gjort "galt" denne uken, men håper det bare er en vektterskel jeg må over...

Så nedgang 0 - det blir ett kilo mindre enn deg, din heldiggris!

Skrevet

Ja så har det vert lørdag igjen og vekta måtte fram...ikke så morro denne gangen når jeg vet at jeg ikke har vert flink og i tillegg har fått mensen :( så jeg klarer ikke å ta innpå deg syrin81...

forrige lørdag 77,3kg

denne lørdagen 77,4kg

opp littegranne,men skal jammen skjerpe meg til neste lørdag !!!

Skrevet

jeg kan godt slenge meg på..

startvekt:72.

mål:56kg!!!!!!!!!!

trenger motivasjon....

• 4 uker senere...
Skrevet

Hvor ble vi av vi lørdagsveiere??

jeg får prøve å fortsette og håpe flere hiver seg med???

har skjedd så mye her hjemme og helt glemt å oppdatere her

Sist jeg var innpå her den 15.10 veide jeg 77,4

nå 24 dager senere veier jeg 72,8

ned 4,6 kg :) den er jeg jammen fornøyd med gitt

Syrin81 hvordan går det med deg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...