Gå til innhold

Oktober: Første tann:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

No har gullet endelig fått sin første tann.

det var ingen av fortenna oppe eller ende som kom først, det var tanna mellom fortann og hjørnetann oppe på venstre side. No ser det ut som dei neste skal komme på rekke og rad,står på spreng. Så har han veldig mange bæsjebleier og e litt sutrete.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med første tann. Her i huset har vi fått to oppe og to nede. Blir som å amme en piraja:) Han har to til oppe som kommer. Husker godt når alle stod på spreng samtidig. Mye bleier og masse bæring:S.

Skrevet

en liten søt dracula! ;oD

når først en kommer så kommer det som regel fler.. slik var det i hvertfal her i huset! ;O)

Skrevet

Gøy med den første tanna!! Aurora fikk sin første på 9 mndr dagen sin, den andre kom et par uker senere. Etter det har det ikke kommet flere og det er ikke tegn til at det skal dukke opp noen i nærmeste framtid heller.

Skrevet

Gratulerer! Alva har fremdeles ikke fått, nå er det bare litt over en uke til hun blir ett år. Skikkelig treiging. Men det er jo ikke bare negativt, jeg blir gjerne ferdig med amming før tennene kommer, og det er jo ikke å forakte.

Skal dere forresten feire bursdag i helgen? Er det ikke på mandag han blir ett år?

Skrevet

Gullet blir 1 år på mandag. men eg jobber natt heile helga så det blir ikkje feiring før i neste veke.

Men meg og samboeren min kjem nok til å gjere litt stas på gullet på mandag. Stort for oss dette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...