Gå til innhold

Trenger litt støtte....

Mammuspregnantus

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tilbud om en kjempespennende jobb som jeg såååå gjerne vil ha (var på intervju i forrige uke) .....men de vet ikke at jeg er gravid. Jeg er snart 18 uker på vei, men har ikke fått så mye mage ennå at det er avslørende. Vet det er dårlig gjort ovenfor arbeidsgiver å ikke si noe, men hadde jeg gjort det hadde jeg sikkert ikke fått jobben=( Har dårlig samvittighet og klarer ikke å glede meg helt over tilbudet ennå. Trenger litt støtte....

Fortsetter under...

Dilemma..... Men - jeg synes du burde si det. Og om de har gitt deg et jobbtilbud, så betyr jo det at de er veldig interresert i deg - ellers hadde de jo aldri gitt deg tilbud om jobben.

Jeg forstår det slik at du ikke har takket ja til jobben enda?

Du kan jo si til arbeidsgiveren at "ja takk, jeg vil gjerne ha jobben, men jeg ønsker også å informere om at jeg er gravid"

da har du sagt i fra, og arbeidsgiveren kan fortsatt trekke seg om han virkelig vil, noe han sikkert ikke vil gjøre om de virkelig vil ha deg i jobben fremfor all andre søkere.

Jeg begynner selv i ny jobb på mandag, er 18+1 i dag og har ikke sagt ett ord om at jeg er gravid. Jeg tenker som så at de jo ikke hadde gitt meg jobben om de visste at jeg var gravdi, så derfor sa jeg ikke noe. Vil jo ha jobb! Jeg tenker og at det er kjipt gjort mot arbeidsgiver, og gruer meg som abre det til det blir synlig, føle at jeg har lurt dem liksom. Men må man så må man!

Så du får all min støtte hvertfall!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...