Gå til innhold

Serina kom 4 uker for tidlig :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har fått en jente, ho kom kl 20.48 den 20.09.2006. Ho var 2620 gram, 43 cm lang og 32 cm i hodekrets.

Fødselen gikk fort for å være førstegangs. Vannet mitt gikk kl 16.12, og va ute, som dere kan se, kl 20.48.

Skriver mer senere... Er enda på sykehuset, og klarer knapt å sitte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojda, gratulerer så mye med raskt overstått fødsel, og velkommen til verden lille Serina :-)

Skrevet

gratulerer! gleder meg til det er min tur!

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille. Serina var et ordentlig fint navn....det likte jeg også =0)

Skrevet

Heei og gratulerer så masse!!!

vi hadde tydeligvis ganske lik fødsler da, og VELDIG lik vekt/lengde på jentene. mi var 2618 og 43cm lang og 32cm rundt hodet - fikk 4 uker før tia :)

spennende å høre hvordan det går med dere framover da=)

Lykke til!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med vesle jenta og lykke til videre fremover :0)

God bedring!

Skrevet

Gratulerer!!!! Kos dere, og lykke til videre:-)))))

Skrevet

Gratulerer så mye=)

Skrevet

Hei!

Nå er vi kommet hjem, har faktisk vært hjemme i 6 dager, der to av de kun var på perm fra sykehuset. Serina har vært i lys for behandling av gulsott, så derfor fikk vi kun komme hjem på perm med det første.

Fødselen gikk det så som så med. Det gikk fort, men va hardt. Jeg holdt på å besvime under fødsel, og måtte få drypp for å få igang riene skikkelig.

Jeg kom inn på sykehuset ca kl 17, og kom inn på sjekk 10 minutter senere. Etter en halv time sjekket jordmor åpningen, og den var da på 3 cm. La meg i badekar i tre kvarter, og når jeg gikk opp derfra var åpningen 8 cm. Gikk så halvannen time før Serina va ute.

Mitt største spørsmål fra fødestua var: Hvordan kom jeg meg over i den andre senga?? he he....

Takk for alle hilsner.

Det er herlig å være mamma for første gang, selv om det er mye slit m å våkne opp hver 3.time på natta for å få i ho mat... Men håper snart det er over.

Lykke til dere andre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...