Gå til innhold

Trillinger...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare ordet skremte vettet av meg... Var på ultralyd her om dagen, en tidlig sådan siden jeg bare var i uke 7. Skulle bare sjekke at fosteret lå på rett plass og at det bare var et... Vi gledet oss, både samboeren min og jeg. Tenk vi skulle få "se" det lille vidunderet vårt for første gang!!! Tror legen ble like sjokket som oss...TRILLINGER... Jeg trodde han ikke, jeg "ønsket" meg jo bare en til. Men bildene var klare: der var det tre små hjerter som lå og banket. Sjokket var stort, og det har nok ikke gått opp for meg enda. Så mange tanker, spørsmål. Jeg gleder meg og jeg gruer meg, vet ikke helt hva som preger meg mest...

Fortsetter under...

Hei og gratulerer så mye !

jeg kjenner igjen litt av følelsene mine selv... , men jeg skal "bare" ha to til. Fikk også vite tidlig at det var to i magen min, er nå i uke 19 og har vent til tanken og gleder meg masse. Har fra før en på 20 mnd og hadde også bare tenkt meg en til, men tenker nå at jeg er jo kjempeheldig . lykke til videre !

Skal innrømme at trillinger hadde skremt vettet av meg også.. Men etter hvert blir du vant til tanken og jeg ønsker dere lykke lykke til..

Det er masse hjelp og få. Etter hvert ville jeg tatt kontakt med Tvillingforeldreforeningen. De har lang erfaring på tvilling/trillinger, så der kan du få svar på endel av dine spm..

Gratulerer!!!

Jeg har tre små på 1 1/2år + storesøster på 4. Det er helt fantastisk. Det er selvfølgelig hektisk, men gleden over vår store ungeflokk er ubeskrivelig! Vi fikk også vite det tidlig, uke 8. Må si det var det største sjokket jeg noen gang har fått. Trodde livet mitt skulle bli helt borte eller noe i den duren. Jeg likte ikke tanken på å få tre med en gang. Men etter at det første sjokket hadde lagt seg etter et par uker så har alt bare vært en stor opptur...

Du må ta turen innom www.tvillingforum.com. Der er det "endel" trillingmødre og en trillinggravid... Du kan også få kjøpt et trillinghefte fra Tvillingforeldreforeningen. www.tvilling.no Dette er helt nytt. Det er ikke så mye å finne om det å få trillinger, så dette kan nok være nyttig.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...