Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 De siste par ukene har jeg ikke hatt noe utflod.. Er det ikke vanlig at mengden skal øke når det nærmer seg fødsel? Jeg har termin på mandag, og føler jeg er langt unna fødsel hvis man skal se på mengden utflod iallefall.. Er jo helt tørt jo.. Bare meg?
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Ingen utflod her heller, så håper ikke det nødvendigvis er en sammenheng mellom utflod og snarlig fødsel
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Nei, hos meg er det heller ikke noe...dvs det blir mindre og mindre. Ta deg en "maratondag" så skal du se det setter fart på fødselen.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Takk for svarene! Godt å høre det ikke er bare meg.. Noen flere som og har samme erfaring?
Emmilo Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Samme her, tørrere og tørrere. Og over termin.... Tror ikke det har noe å si i forhold til fødseln...
Heffalump mamma Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Har også reagert på at jeg nesten ikke har noe utflod lenger. Er i uke 36 så jeg har noen uker igjen.. Ganske herlig det da. Har vært skikkelig plaget med mye utflod dette svangerskapet!
-MtG- Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 Begynner å tørke ut her også Termin om 2 dager.
lana<3 Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Jeg er også helt tørr..utrolig...blødde et par dråper for noen dager siden...men var da inne for å sjekke livmorhalsen...så det kom nok av det..ellers så er det helt tørt her også
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #9 Skrevet 24. september 2006 Så greit å høre det ikke bare er meg... Håper det ikke har noen betydninge for om vi snart går i fødsel eller ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå