Gå til innhold

Gråter og gråter på overtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 4 dager over tid, og etter terminsdagen har jeg fått en slags før-fødsel depression. Jeg gråter flere ganger i løpet av dagen og er bare kjempetrøtt og lej. Det er ganske forferdelig, både for meg, kjæresten og den lille gutten vi har i forvejen, men selv om jeg tar meg sammen, så kommer tårene innimellom. Er det bare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære deg!

Jeg er nok ikke kommet like langt i scangerskapet som deg, men ville gjerne bare sende deg noen gode tanker og trøstende ord! Er i uke 32 nå og har virkelig kjent følelsene og gråten komme gjennom svangerskapet og det tror jeg er helt normalt. Jeg vil tro at du nok ikke er alene som slike følelser. Vi blir jo veldig overmannet av følelser og hormonene svinger og det er ikke så lett å styre. Mistet pappaen min i fjor og kjenner virkelig på savnet nå gjennom svangerskapet.Ta vare på deg selv og familien. Håper du får det bedre snart!!

Stor klem:-)

Skrevet

Er nok helt normalt, man har jo litt forventninger til termindag, selv om man vet at man fint kan gå over. Ikke uvanlig å bli litt ekstra lei seg, man er jo lei, ekstra sliten og vil ha det hele overstått!

Prøv å få hjelp til å slappe av, kos deg litt, og gråt en skvett når du har behov for det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...