Gå til innhold

Når begynte magene deres...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å synke ned? Rett etter babyen la seg med hodet ned eller senere? Babyen har lagt seg med hodet ned, er i uke 30, og magen har allerede synket... Normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det skjedde med meg og i uke 30....jeg var råfornøyd og tok dype magadrag ofte :-) baby la seg med hodet ned og jeg kjente at det ble bedre plass øverst i livmora. Jordmor bekreftet at hun var sunket da hun målte sf.mål. Nå er jeg 34+6 og kjenner at magen har vokst igjen...magadragene blir vanvittig overfladiske ;-)

Ikke for å ødelegge moroa, men livmora di kommer nok til å gjøre hva den kan for å presse litt mer på lunger og andre vitale organer litt til...

Skrevet

Jeg venter fortsatt på at min skal synke. Jeg er 39+4 i dag og gutten har ligget med hodet ned en måneds tid nå. Hva som dermed er nomalt har jeg ikke peiling på...:)

Skrevet

min har vært VELDIG høy hele tiden men denne uken som har gått har den begynt å synke, hun har lagt med hode ned på alle kontroller jeg har vært på siden uke 28 men på torsdag på kontroll var hodet festet,

er 40+1 no...

Skrevet

babyen har ligget med hodet ned i 6 - 7 uker men det er ikke festet. Magen har visstnok ikke synket heller, for det blir flittig kommentert av de fleste :) "DA er det lenge igjen" sier dem...jippi... :( 38 + 6 idag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...