¤2småtroll¤ Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Ingen svara på det andre innlegget mitt, så prøver ett nytt! Slimproppen gikk mest sannsynlig igår....og etterpå har jeg hatt blod i utfloden....tyder dette på at fødselen er nærme? Sist gikk vannet uten noe før, så dette er nytt for meg.. Kan noen pliis svare meg..!?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 jeg har ikke født enda, men ifølge andre svar jeg ahr lest så kan det virke sånn... lykke til ihvertfall! (så det andre innlegget ditt og, og skjønner at du er frustrert!) ;O)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Heisann ! Leste også ditt forrige innlegg. Det jeg vet er at det vertfall er et steg videre mot fødsel når slimproppen har gått. Min gikk 2-3 dager før vannet gikk, jeg hadde ikke blod verken i den eller i utfloden etterpå. Har du ringt jordmor (evt fødeavd) og hørt hva de mener ? Er det rent blod eller bare litt rosa iblanda utfloden? Vet at det er noe som heter tegningsblødning, men vet ikke helt hvordan den skal være. Du må ha masse lykke til vertfall - og for all del: HOLD OSS OPPDATERT !
mensana Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Jeg aner ikke. - har ikke sett noe til hverken blod eller slimpropp ved mine to andre fødsler... Lykke til!
¤2småtroll¤ Skrevet 23. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2006 Tusen takk for svar...liksom litt spennende dette her! Er liksom "striper" med blod i utfloden. Var på stripping på torsdag, var litt blod etter det, men det ga seg i løpet av dagen! Har ikkje så lyst og ringe jm, vil liksom ikkje mase så masse.....sjøl om eg veit eg har lov, el sånn... Skal holde dere oppdatert!
Gjest Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Jeg mista siste rest av slimproppen i forgårs... Da kom det endel blodblanda slim i forbindelse med det og litt etterpå... Håper på fødsel snart jeg og, men tror han har temkt å bli der inne Har termin i morgen, så han kan bare komme Hvor skal du føde? Skien her..
Gjest Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 Litt blodblanda slim kan være tegningsblødning, men kommer det mer enn litt og det er rent eller mensenaktig (det må du nesten bedømme selv hvor grensa går..) bør du ringe føden og kanskje få de til å undersøke..
¤2småtroll¤ Skrevet 23. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2006 Eg skal føde på stord eg! Det er bare litt striper, men kommer det mye ringer eg bare jm og snakker med ho! Går egentlig nå og venter på at riene skal sette inn nå... Hadde vært greit og fått nå i helga, slik at gubben kan dra på jobb på mandag(og være borte til torsdag)...kjedelig men...har min mor her til og ta seg av jenta vår når eg er på sykehuset, heldigvis!
Tiddelidu Skrevet 23. september 2006 #9 Skrevet 23. september 2006 Min fødsel startet med litt blødning som du beskriver. En times tid etterpå startet veene, og 5 timer etter det igjen var lillegutt ute
Gjest Skrevet 23. september 2006 #10 Skrevet 23. september 2006 Da jeg skulle ha min første,fikk jeg sånne striper med blod i utfloden ca. et døgn før jeg fødte. Så det kan jo være noe på gang her:-)
¤2småtroll¤ Skrevet 23. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 23. september 2006 Hmm...spennende gitt! Men prøver og ikkje få for høye forventninger...har venta at det skulle skje noe siden eg hadde 2 1/2 uke igjen, var da den forrige kom...så har eg gått med modningsrier i 2 uker imorgen, har ikkje vært heile tida, men blir slitsomt. Hadde meg ein knekk før idag, alle maser liksom om eg er blitt dårlig, og om kor mangen eg skal ha....og når eg er veldig sliten fra før, blir det bare verre. Hjelper ikkje på at gubben reiser på jobb på mandag heller...ser liksom litt mørkt på det. Så får eg så utrolig dårlig samvittighet overfor den lille når eg er så lei av bare og gå sånn som dette. Denne ungen er veldig etterlengta, så blir veldig pyton og føle sånn, tror eg aldri før har følt meg så sliten og lei.... Så håpe dere jenter har rett at det mest sannsynlig begynner snart... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå