Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #1 Del Skrevet 23. september 2006 Kan det ikke være et eget forum for de som har hatt ma eller sa osv? Tenker liksom på det hele tiden når man blir minnet på det. Det er ikke for og presse ut noen men mer at man kan lese om det vist man ønsker.Det er vel kansje bare jeg som føler det sånn? Etter jeg hadde blødninger er jeg litt på tuppa:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #2 Del Skrevet 23. september 2006 Det er eget forum for det her inne! Skjønner hvordan du tenker ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #3 Del Skrevet 23. september 2006 ja så kan vi snile oss ut som en snikende ull teppe, og alle kan lure hvor vi har blitt av. Det pleier å være en advarsel i overskriften, skvetter heller hver gang noen sier, da forlater jeg dere, hadet bra osv. og så skal de bare til 2 trimester. Det irriterer meg mere, lett å misforstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #4 Del Skrevet 23. september 2006 Dette skal vel være et forum for positive og negative opplevelser?? Det er jo en realitet at sjangsen er større fo å miste tidlig, veldig deilig å ha en plass å lufte negative ting eller stille spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 23. september 2006 #5 Del Skrevet 23. september 2006 helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #6 Del Skrevet 24. september 2006 Kunne det være et sted for de som ønsket å være med uten og lese om sa/ma osv da? Skjønner godt at dette kan virke skremmende på en del gravide. Også er det vel en grunn til at det er eget forum for det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå