Gå til innhold

Trenger hjelp med grav / el-test...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hadde IKM igår og skal på fest idag. Tenkte at det kanske kunne være lurt å teste for sikkerhets skyld.

Vi brukte laang tid på førrige graviditet, så jeg har ikke hatt noen forventninger her.

Tok en gravtest fra billigtester i morges, men den viser i tillegg til kontrollstreken en kjempesvak skyggestrek (ike noen farge). hmmm tok like godt en EL-test og fordi jeg har hørt at denne kan gi utsalg. EL-testen viser 2 like streker, dag 31 i syklus - hva skjer ???

Hjelp....takknemlig for svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange dager pleier du å ha i syklusen din? Jeg ville nok ha kjøpt meg en CB :o) Vent 2-3 dager før du tester igjen, for hvis du er gravid så har du dannet mer hcg som vil sannsynlig slå ut i en test ;o) Lykke til! Håper den blir positiv :o)

Skrevet

Tusen Takk for svar, jeg har tenkt meg en tur innom apoteket i dag ja..

Jeg leste at du også hadde IKM igår og brukte billigstrips. ? Bare et litet spm her... Så du kun kontrollstrek eller svak strek på din negative test?

Vet du noe om EL- tester kan slå ut ved graviditet??

glemte og si at jeg vanligvis har 29 dagers sklus, men jeg vet fra tidligerer at kroppen min gjerne spiller meg et spratt når jeg venter....

huff... jeg blir helt gal av denne usikerheten jeg.. blir nok en ladning med CB digital idag på apoteket....

Skrevet

Jeg så bare en strek (og det var kontrollstreken)...intet mer enn det :o(

El.tester kan slå ut ved graviditet :o)

Skrevet

Jeg ville ha tatt en cb vanlig idag hvis jeg var deg - og jeg ville allerede ha tenkt på hvilken "unnskyldning" du skal bruke for ikke å drikke på festen ikveld ...:)

Lykke til :)

Skrevet

Og ja - El tester kan slå ut ved graviditet fordi luteint hormon og hcG er i utgangspunktet veldig like hormoner.

Jeg hadde også pos utslag på el test igår og IKM var i går, men ingen tante...:)

*blunk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...