Gå til innhold

Kløe på brystvortene...

Anbefalte innlegg

Da jeg stod opp i dag klødde det sånn på brystvortene og det gjør det fortsatt. Er dette et symptom? Kan ikke huske å ha hatt det før, vet at ømme bryster er et godt tegn, men siden jeg er fleregangs så får jeg nok neppe noe særlig med ømme bryster uansett (fikk det første gang, my god så øm de var, men ikke andre gang, det er vist vanlig). Har faktisk klart å koble av fra å tenke på dette frem til nå, tenkte ikke på dette i det hele tatt omtrent i hele går ettermiddag og kveld. Men så slo det liksom tilbake i dag tidelig da jeg var så kvalm at jeg slet med å ikke løpe på do for å kaste opp... :-( Kom seg når gubben lot meg sove noen timer til og en god porsjon honnikorn (husket endelig å kjøpe det!) tok vekk resten av verestetoppen nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6419062-kl%C3%B8e-p%C3%A5-brystvortene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så rart. Jeg har også født før, og har ikke ømme pupper. Men vortene klør. Jeg er konstant sulten, og tisser konstant. Testet med EL test da jeg sto opp, CB digital EL test, og den var positiv. Tørr ikke stole på den, men hadde ikke gravitest i hus. Drømte jeg var gravid i natt. Hadde sinnsykt pms vondt i hele går, og tenkete jeg ikke var gravid... Skal prøve og ikke tisse nå, må veldig men. Og løpe og kjøpe gravitest.

Oj er det virkelig sant at vi som har født før ikke får så ømme bryst..????? Jeg sitter her med pos el-test, konstant tissing men ingen tante to dager over IKM ! Venter bare på de ømme brystene jeg !!!

men de er ikke ømme hvis jeg klemmer på dem engang !!!

Ja, det er sant! :-) Spesielt dersom det ikke er så lenge siden sist man gikk gravid. Grunnen til at så veldig mange får ømme bryst første gangen er fordi de vokser, men når nr 2, eller 3 osv er underveis, så er jo alt brystene større og har vært igjennom en ammeperiode, derfor trenger de ikke å vokse og forberde seg på samme måte. Mine er litt småømme innimellom og stikker litt i dem, men det er de av og på i hele syklusen, så jeg tar ikke det som et tegn. Du høres nå veldig gravid ut du da! :-)

Annonse

Aiaiaia! Så flott! :-)

Kan ikke huske å ha hatt kløe der før, måtte sjekke bh-en først for å se om det lå noe nedi der, men det gjorde det jo ikke, hehe... Det går litt i bølger, men så utrolig plagsomt det er da (selv om jeg tar i mot det med åpne armer om det er et godt tegn)!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...