Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Er det ingen som har tenkt på at de store magene våre trenger å pakkes inn om vinteren også...? Jeg ønsker meg en vinterjakke/kåpe med plass til magen uten å måtte kjøpe herrejakke eller jakke i 2 str for stor. Ser jo ut som jeg har tatt på meg et telt. Hva med en søt jakke/kåpe med innsving i livet, og bare ekstra plass på magen...
klaes22 Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Prøv spesialbutikkene. Da mener jeg mammabutikkene. De pleier å ha ytterjakker! Hvis du ikke har noen butikker i nærheten, så finnes det jo endel nettbutikker.
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 23. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2006 Har sjekket det som er av nettbutikker... stort sett, og har bare funnet en jakke som lignet på ytterjakke. Er det noen butikker i Oslo-distriktet jeg kan prøve ut kanskje...?
samboer87 Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 enig!! er jo ikke noe på h&m og lindex og andre steder der dem har litt mammaklær...de må jo tenke på at vi skal ha noe varmt på oss om vintern! leter skikkelig på nettbutikker også men finner likso ikke noe..har ikke noe lyst som du sier til å kjøpe svære telt ev store damejakker eller herrejakker...grøss! uff nei..tenkt vis det hadde vørt som du sier en søt jakke eller kåpe med bare ekstra plass til magen!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Både tete-a-tete, 2wear og mama-licious har fine ytterjakker som er smale bak og har god plass til magen! De selger det i mammatøybutikker. Søk på "mammaklær" på Gule sider, du, så finner du nok en i nærheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå