Gå til innhold

Oktober: iiiik! Like før????


guita

Anbefalte innlegg

Har plutselig gått opp for meg at ting ikke bare -kan- skje når som helst, men at det -sannsynligvis- skjer om ikke så lenge!

 

UL termin 2.oktober, såvidt over en uke til! Det er jo ingenting!! Har følt meg litt klar denne uka, men nå er formen merkelig nok litt bedre igjen, så jeg har det liksom litt mer på avstand.. fortsetter det sånn skal jeg nok klare å vente tom et par uker over. Kjennes uansett ikke ut som om noe skjer ennå.. men tenk om det gjør det..??? Angst?! ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fryktelig spennende, ja. Jeg har ikke termin før 25., men likevel tenker jeg mye på det. Våkner midt på natten av kynnere, får litt panikk, er ikke klar enda. Vært helt avslappet frem til den siste uken. Folk spør om jeg har pakket den berømte bagen enda, men jeg klarer ikke gjøre det.... Vet jo at babyen kommer når den er klar, verken før eller etter, men likevel...... Er det andre som kjenner på skrekkblandet fryd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin en dag etter deg, 3. okt, og det er sannelig ikke lenge igjen. Men synes at ALLE andre som er kommet ca like langt har så mye symptomer at jeg blir helt missunnelig. HEr igården er det ikke noe som tyder på fødsel ennå, overhodet... Våknet imorrest med et snev av vondt imagen, og ble sååå glad. Så for meg at nå kunne jeg snart vekke sambo opp og fortelle at nå braker det løs. Men tror at jeg må ha drømt at det var vondt...hihi....for det kom aldri tilbake ;) Slimproppen har jeg ikke sett snurten av, ingen vonde kynnere, ikke så mye som en liten mensmurring engang...sukk...vil treffe babyen nå! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...