Gå til innhold

ul i går, og vi får....

Anbefalte innlegg

en gutt, igjen... hadde egentlig ikke lyst til å vite det, men det var litt vanskelig å unngå da han lå med alt utstyret på utstilling....

siden vi har en gutt fra før hadde det vært gøy med ei jente, og jeg har gått rundt å vært helt sikker på at dette var ei jente. Kan ikke si at jeg er skuffa heller, vi får bare prøve flere ganger. Det viktigste er jo at alt var bra med gutten, og det var det. Men føler vel kanskje at spenninga er litt borte nå som jeg vet at det er en gutt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6418629-ul-i-g%C3%A5r-og-vi-f%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på samme måte. alle sier at det er det samme for dem om de får gutt eler jente, men jeg går å håper på jente da vi også har en gutt fra før. men tenk så koselig for gutten med en bror, det må jo bare være toppen av lykke for han! er jo alltid positive ting med å få begge kjønn, feks. kan han jo arve klærne. også er det jo flere sjangser da...

Vi har to gutter og vi vil ikke kjønn på ul...Med mindre han ligger der med,som du sier,utsyret på utstilling.Da e d jo litt vanskelig å la være å vite.. Æ innrømmer glatt at vi har lyst på jente..men vil beholde den spenninga til fødselen....

men hvor langt på ei er du da,siden de kunne se kjønnet? (HI)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...