Gå til innhold

Flere med kynnere - i uke 17-18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Var mye "plaget" med kynnere i mitt første svangerskap for tre år siden, men da kom de liksom for fullt fom uke 30. Nå er jeg nettopp startet på min 18 uke og har kynnere hver dag..... Noen andre med erfaring? Synes det var tidlig jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er i uke 21 nå og har hatt kynnere i flere uker... Siden dette er første gang for meg, ble jeg ganske bekymra, de varte så lenge og var kjempeubehagelige. Men nå går det greit, må bare gjøre ting i litt roligere tempo og ikke løfte så mye! Har blitt 50% sykmeldt på grunn av dette.

Skrevet

Jeg er veldig plaget av kynnere... mer eller mindre daglig......

Skrevet

Hei!

Kan noen fortelle meg hvordan kynnere kjennes ut? Dette er min første=)

Skrevet

Har veldig press/ trykk i hele underlivet.... Nedre del av magen og ned i skrittet... rett og slett vondt.....

Skrevet

Hei, jeg fikk min første kynner i uke 13 faktisk. Forrige sv.skap kom de i uke 17-18, så det virker som om de kommer tidligere for hver gang. Har ikke før fått de inn, før de vil ut igjen...he,he,he. Jordmor sier jeg har en ømfintelig livmor, og at det er derfor den reagerer så fort på ting som utløser kynnere. Det som utløser kynnere hos meg er: Orgasme, trykk mot magen (om støresøster kommer borti), reiser meg opp, setter meg ned, er tissetrengt o.s.v...

Skrevet

Jeg er 16+5 og har kynnere hver dag jeg.. I går da jeg snudde meg fra siden til ryggen i sengen på morgenkvisten strammet magen seg opp i en kjempefart og ble som en liten håndball. Jeg følte at noen hadde lagt en rund sten på midten av magen min under navlen liksom...

Skrevet

Jeg hadde det slik da jeg gikk med nr.2....fra 17. uke...ikke noe særlig,det..... Ble delvis sykemeldt,pga jeg fikk mye kynnere med en gang det ble litt kjør på jobben

Skrevet

Kynnere er når livmora blir kjempehard plutselig,så varer det en stund,20-30 sek,kanskje..noen ganger lenger.. Noen ganger blir man litt satt ut av det (ihvertfall jeg) og får litt sånn svettetokt også...

Men de oppleves kansje forskjellig,men livmora blir hard en stund iallefall.... Visste ikke det da jeg gikk med min første,hadde vell ikke kynnere da. De sier at man får mere kynnere jo flere gang man går gravid

Skrevet

Sist hadde jeg masse kynnere fra uke 20 og helt til fødsel. Denne gangen har jeg hatt det TIL uke 17 bare. Ikke noe nå. Deilig å slippe. Det kommer litt hvis jeg stresser eller bærer tungt, men det unngår jeg. Sist hadde jeg det heeele tida når det kom.

Skrevet

Samme her. Hadde masse kynnere med 1 mann, men ikke så tidlig som denne gang. fikk vel rundt de ukene du skriver her.

Skrevet

ja, har hatt kynnere fra uke 14-15, så og si dagleg og flere ganger dagleg... oftest på jobb.

Ved 1.svangerskap fikk jeg vel det fra uke 28 ca...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...