Gå til innhold

Hei jenter fra ass. befruktning:o)


Inganil

Anbefalte innlegg

Kommer snikende etter jeg også.

Hurra!!

Koslig å kunne følges litt på disse sidene frammover også. Jeg har termin 1.Juni etter termin kalkulatoren på ass. befruktning.

 

Lykke til til alle ny graverte her:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hurra!! :)

 

Fantastisk følelse å være her inne - ikke sant? Tror det kommer ganske mange fra Ass. brefruktning i disse dager, synes det var så mange som teste positivt. Så gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det høres ikke kjempepositivt ut, men hva skal man si. Men det er jo litt rart om hun først har en positiv test, så negativ uten at hun har hatt blødning mellom, er det ikke?

 

Håper for hennes del at alt er bra. Det er så pyton å være hjemme alene når sånt skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Inganil. Vi ligger visst helt likt, jeg har også termin 01.06.07 etter den kalkulatoren. Satte du også inn 06.09. Har du fått time til tidlig ultralyd? Jeg skal på St. Olav 16.10. Jeg gleder meg så. Jeg ble litt overstimulert så jeg var inne til en ultralyd på torsdag, men det er for tidlig til se noe i livmora, bare tykke, fine slimhinne sa de. Det blir jo skikkelig gøy å følge deg framover da! Hvordan er formen din? Jeg er mye kvalm og veldig trøtt, drikker og tisser hele dagen. Men jeg er så overlykkelig at jeg bryr meg ikke noe om det. Lykke til med deg og alle andre her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tusselussa:o)

Ja, jeg er bare super glad. Dette var en kjempe bonus for oss, vi har to flotte gutter fra før.

Formen er fin må jeg si, bare pupper som kjennes ut som illkuler av og til også mye tissing da:o)

Kvalmen kommmer nok snikende ettervert, det er slitsomt uke etter uke.

Har jo litt erfaring med denne kvalmen. hele dagen og kvelden.

Skal ikke klage, er super fornøyd.

Vi får snakkes her inne, det er jo kjempe koslig:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, nå tør jeg bevege meg inn her også :-) passerte uke6 igår, så dette går sakte men sikkert. jeg er overlykkelig, selv om jeg er både kvalm, trøtt og med ømme pupper. skal på UL imorgen -spennende, kanskje jeg går med to... får håpe vi får svar på det.og ellers at alt så langt ser bra ut selvfølgelig. koselig med flere som har vært igjennom det samme....

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Så bra at end el kan flytte seg over hit - hurra!

Har termin i slutten av mai en gang - og må si at kvalmen som er nå, er myyyyye bedre enn å gå runt å oønske på forsøk og grue seg og vente i spening...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger også med.. enda.. :-)

Har sterke smerter og blødning - men ul i går viste at fostersekk og fosteranlegg.. men ikke noe hjerte... for tidlig mener de.. (5+4) Hcg har steget også.. 5704 på fredag og 10905 på søndag - så det er liv.. :-)

 

Men er strikt sengeliggende nå - da jeg får "rier" og blødninger om jeg beveger meg for mye.. håper inderlig at det holder seg fast :-) Vi er positiv - og krysser fingre og tær for at dette går veien for oss alle :-)

 

Massive klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter!!

Nå har vi jo blitt litt av en gjeng:o)

 

Åsså du da "ung voksen", knerten klorer seg fast skjønner jeg:o)

Kjempe koslig å høre, Selv om du sikkert sitter å engster deg.

 

Ønsker dere lykke til allesammen, og spessielt tvi,tvi til "ung voksen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet for 2 timer siden... er helt hul... Men vi gir ikke opp.. får prøve igjen så snart det er mulig :-)

 

Lykke til til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...