Gå til innhold

Jeg tror han

Gjest

Anbefalte innlegg

vil drepe barnet jeg har i magen, jeg er bare 9 uker på vei, og kan ennå spontanabortere, og jeg tror det er det han håper på, for han hisser med opp og stresser meg opp hele tiden, vi bor ikke sammen, men han gjør alt for at jeg skal ødelegge det livet jeg har i magen. Han har vært her i natt og har ikke gjort noe annet enn å krangle med dama si (som ikke vet at han er her), jeg vil jo kaste han ut, vil ha han vekk ut av livet mitt for bestandig. Men har er far til barnet mitt. jeg veit ikke om han vil ha noe kontakt i det hele tatt, men hvis han forandrer seg så vil jeg jo at han skal kunne være der hvis han vil. Huff, jeg har satt meg i en grusom situasjon. Jeg syns jo egentlig synd på han, han er jo så stakkarslig.

Fortsetter under...

Hvorfoe slipper du han inn til deg når han for litt siden sa han vil drepe både deg og barnet?

Nei, jente, rak rygg, stå for handlingene dine. Enten alene, eller fortsett som dette, men husk det er DITT valg. Vis at du har styrke, ikke ta telefonen, ikke slipp han inn- Det er enda 7 mnd til du skal føde, og vil du han skal være der for barnet, er det fortsatt lenge til. Kanskje han har skjerpet seg til da.

Du har helt rett. Han er vekk nå, jeg har reist hjem til foreldrene mine for å komme meg litt vekk å slappe av. Jeg har nok levd litt i en drømmeverden hvor jeg har sagt til meg selv, at han forendrer seg, han trenger bare litt tid. Men jeg må nok innse at mitt førstefødte barn ikke vil ha noen ordentlig pappa. Men det er kanskje like greit, når pappaen oppfører seg som han gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...