Sunniva78 har to små Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Som dere vet testet jeg positivt onsdag. Nå tok jeg en cb digital kun for å være på den sikre siden, og den var negativ.... Hva er det som skjer da???? Huff jeg har sånn ekkel klump i magen, og sambo er borte i helgen. Kommer ikke en tåre engang, er helt i sjokk...
Aurbor Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Hei, jeg vet ikke hva jeg skal si, skjønner ikke hva som skjer med deg, men jeg vet at det verste er å være alene på sånne tidspunkt med ingen å snakke med - og det er jo ingen andre på disse sidene så tidlig på morgenen! Husk at det er mulig at tester ikke funker! Hvrodan føler du deg - sånn symptommessig? Klem -
Sunniva78 har to små Skrevet 23. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2006 Ja jeg hadde ingen annen plass å gå akkurat nå... Jeg har ikke rukket å få så mange symptomer enda, men har hatt en rar følelse siden jeg testet positivt. Testen var nemlig svakere enn forrige gang jeg fikk positiv test, og det gjorde meg bekymret. Men alle sier jo at et kryss er et kryss...! Kjennes ut som om jeg er i et vakuum nå...
Aurbor Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Ja, skjønner hva du mener. Løp ut og kjøp en ny test! Så venter du til det har gått 4 timer fra sist gang du tisset, så tester du igjen. Jeg krysser fingrene i mellomtiden!
Sunniva78 har to små Skrevet 23. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2006 Ja jeg skal gjøre det. Og da skal jeg kjøpe en vanlig test.
Aurbor Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Husk å skrive resultatet, jeg venter i spenning. *Sender babystøv og krysser fingrene*
Inganil Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 Hei Sunniva! Å, stakkars deg. Kjenner jeg fikk klump i magen når jeg leste dette. Du får ta en ny test om 4 timer å se da. Tenker masse på deg, og ønsker deg lykke til. Skal følge nøye med her senere i dag for å høre hvordan det går med deg:o)
Gjest Skrevet 23. september 2006 #8 Skrevet 23. september 2006 huff...håper at d går bra m dg..tenker masse på dg..lykke til...
Gjest Skrevet 23. september 2006 #9 Skrevet 23. september 2006 Vil bare gi deg en gooooooood klem og håper at den siste testen ikke var korrekt!!
Linchen Skrevet 23. september 2006 #10 Skrevet 23. september 2006 Kjære deg, håper den nye testen viser sitivt svar igjen.. Er skikkelig på griner'n i dag, så dette engasjerer meg sterkt. Stå på, vennen!
Linchen Skrevet 23. september 2006 #11 Skrevet 23. september 2006 ...POSitivt svar, skulle det være. har visst verken hode eller fingre med meg i dag.
Gøril og Jesper :) Skrevet 23. september 2006 #12 Skrevet 23. september 2006 kjære sunniva, det var jo nå den knallsterke streken skulle komme.. huff.. Jeg vet ikke hva jeg skal si, men jeg er sikker på at du er gravid, siden du fikk en positiv test.. Kan ikke få positiv test å ikke være gravid... Det tenker jeg.. Jeg håper håper håper at du får en positiv test neste gang du tester nå. Krysser fingre og tær for deg!!! klem
Ann-ch. Skrevet 23. september 2006 #13 Skrevet 23. september 2006 Huff,hva er det jeg leser Sunniva???? Dette kan skje hvis egget har "streifet" borti veggen for så og løsne igjen. Håper innderlig at det bare var en dårlig test du har hatt. Jeg krysser fingrene kjære deg. Hold oss oppdatert. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Kjempeklem fra
Sunniva78 har to små Skrevet 23. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 23. september 2006 Da har jeg hatt en venninne på besøk, godt å grine og prate. Hun hadde med en QR-test til meg, men den var så rar at vi skjønte ingenting av den. Kontrollstreken var så svak, og det var noe annnt rosa greier på siden der streken skulle være. Så jeg kjøper en ny CB som jeg tar i morra tidlig. Da kan jeg sammenligne med testen fra onsdag. Ringte forresten St.Olavs, og det var INGEN vits i å ta blodprøve i følge sykepleieren. Jeg klarte ikke å prate så mye, dere vet.... Hun mente at den digitale testen var "endelig". Jeg sa at den trengte mer hcg, men det hørte hun ikke på. Så det er en pyton dag dette, skulle ønske kjæresten min var her...
Ann-ch. Skrevet 23. september 2006 #15 Skrevet 23. september 2006 Huff,jeg føler med deg. Håper fortsatt det går bra. Skal krysse fingrene til i morgen tidlig. Trøsteklem fra meg.
Sunniva78 har to små Skrevet 23. september 2006 Forfatter #16 Skrevet 23. september 2006 Takk for det... Venninnen som var her hos meg i sta testet positivt først flere uker etter ikm selv, så jeg klamrer meg til et lite håp. Kan jo være at jeg produserer litt lite nå i starten, ikke vet jeg. Men er vel forbredt på negativ test i morra dessverre...
*Lenn* :-)) Skrevet 23. september 2006 #17 Skrevet 23. september 2006 Hei, vil bare si at jeg føler med deg. Sånn "leve-i-uvissheten" er rett og slett et mareritt!! Håper det ikke er en kjemisk graviditet. Som Ann-ch skriver da "streifer" egget borti livmorveggen..... Ønsker deg LYKKE til i morgen tidlig!!! *Krysser selvfølgelig fingrene* også ) Klemmer fra
Sunniva78 har to små Skrevet 23. september 2006 Forfatter #18 Skrevet 23. september 2006 Takk skal du ha Lenn. Har det virkelig pyton nå, savner armkroken til kjæresten. Var på butikken en tur i sta, måtte bare gå, klarte ikke å stoppe tårene. Synes veldig synd på meg selv,og da blir det jo ikke bedre akkurat... Håper alle kryssene her inne hjelper i morra.
Inganil Skrevet 23. september 2006 #19 Skrevet 23. september 2006 Hei Sunniva78. Huf oghuff så leit! Har tenkt på deg i hele dag. Som ei her inne sa er uvisheten helt forfærdelig. Har hatt det slik som deg 4 ganger, med litt spotting. Har endt i SA. Ikke for å være HEKS altså, men jeg tror nok desverre at det har gått galt for deg. Mange gode trøste klemmer fra meg:o)
Hegemus Skrevet 23. september 2006 #20 Skrevet 23. september 2006 du Ingalill,jeg synes det er lite lurt at du kommer med en sånn konklusjon nå. Den digitale testen kan ha en feil. Uansett om det går bra eller ikke,er det trøst og omsorg vi trenger her inne. Det er ikke likedann for alle. Husk d...
Inganil Skrevet 23. september 2006 #21 Skrevet 23. september 2006 Hei Hegemus. Respekterer absolut at du synes jeg kommer med for raske konklusjoner, og det er ikke meninga å såre noen. Men jeg mener det jeg skrev over. Lykke til til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå