meg og min lillle sønn Skrevet 22. september 2006 #1 Del Skrevet 22. september 2006 Synes det er nyydelig husker det fra en bok jeg leste da jeg liten.. om musa fievel og familien hans som skulle reise fra england til amerika tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #2 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ja, det var et nydelig navn. Det er nemlig litt sånne navn jeg er ute etter, men som jeg ikke finner så mange av på denne siden. Det går for det meste litt i for vanlige-populære navn.... .) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #3 Del Skrevet 26. oktober 2006 Kjempefint!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 26. oktober 2006 #4 Del Skrevet 26. oktober 2006 Fievel Musewitz i Et Amerikansk Eventyr-tegnefilmene. Finst på platekompaniet.no Reisen til Amerika er den første. Jeg har også likt det navnet helt siden jeg så filmen. Fivel er forøvrig en blomst, leirfivel er vel et annet ord for hestehov..? Den fantastiske filmen De Andres Liv som går på kono nå om dagen er regissert av en mann som heter Florian. Det er også et kult navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 26. oktober 2006 #5 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg synes ikke det var så veldig fint - Fievel Gundersen liksom. Å bli oppkalt etter en mus var vel heller ikke så maskulint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 26. oktober 2006 #6 Del Skrevet 26. oktober 2006 Selv om musa i filmen har fått et navn, er det ikke nødvendigvis et musenavn... Donald er for eksempel ikke et andenavn selv om Disney brukte det, jfr. Donald Trump etc... Det er ikke alle som heter Gundersen til etternavn heller, da. Syns forøvrig at Leander Gundersen eller Michelle Olsen høres snålt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå