Gå til innhold

Oktober: Får ikke sove ? klør


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her igjen og får ikke sove. Er egentlig stup trøtt, men...

Jeg klør, klør og atter klør. Har selvfølgelig prøvd alt. Har 3 uker pluss 4 dager til termin dato. Sykehuset setter ikke igang fødselen før tre uker før termin uansett. Lurer på hvordan jeg skal holde ut hvert minutt som snegler seg av gårde. Dette er som jeg har nevnt før, rett og slett psykisk terror.

 

Noen tips for å holde ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei.

Høres forferdelig ut. Det eneste tipset jeg har er hvitvask som fåes på apoteket, men har du prøvd alt er vel det noe av det første på lista:)

Bare tenkte sånn i tilfelle du ikke har prøvd det... Ellers kan jeg nok ikke annet enn å sende over litt medfølelse og ønske deg lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har prøvd det meste. Hvitvask, eurax, xylocain, oljer, kortisonsalver/kremer, hvetekremer/spray, aloe vera, div piller.

Sprøyter i skinka på sykehuset 2-3 ganger i uka hjelper, da sovner jeg i løpet av en time, men brå våkner når virkningen har gått ut, like ille igjen, så er det pån igjen med en ny klø-runde. Kan ikke dopes konstant ned heller, selv om det er veldig fristende (må ligge til observasjon på sykehuset under virkningen av sprøyta).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her sitter jeg atter igjen og KLØR.

Jeg VIL ha ut babyen NÅ.

Kjøper lakserolje så fort det lar seg gjøre.

Nå har det rett og slett rabbla fullstendig for meg.

Løper hvileløst rund og hyler, skriker og gråter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars du. Hørest forferdelig ut. Du har det ikke lett. Alle mine lille plagene er bare blåbær. Jeg håper du for snart hjelp fra sykehus og at dem tar deg med alvor. Det er jo ingen vits at du er helt utsliten når du endelig har fødd.

Håper inderlig du har fått sova noen timer etter siste innlegget dit. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...