Gå til innhold

Det er så rart at kroppen forandrer seg!


tina 79:)

Anbefalte innlegg

I dag var jeg på H&M, og fant verdens kuleste bukse som passet kjempefint nesten over alt. Men jeg orket ikke å kjøpe den, den strammet sånn over magen, og jeg er bare 4+6! Hvordan skal dette gå? I tillegg har jeg fått svære brystvorter som bare fortsetter å vokse( det sprenger veldig i puppene) Det er veldig spennende og litt skremmende. Har hatt mensmurringer den siste uka også, men i dag var de litt mildere, så nå håper jeg at det gir seg snart.

 

Har fortalt til foreldre, svigers og svigerinne, og hun ble så glad at hun gikk rett ut og kjøpte den første gaven til frøet som jeg har døpt den! Veldig koselig, det begnner å gå litt opp for meg nå. Fant ut at det var umulig å gå og holde dette helt for oss selv, det er jo så veldig koselig! Har lyst til å rope det ut til hele verden at jeg er gravid!!! Så nå venter jeg spent på uke 12, det er jo ikke så lenge til. Er jo i uke 5 nå. Gleder meg veldig til å bli mamma!

 

Dette ble bare et lite spontaninnlegg, ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koseligg innlegg:)

 

Jeg 5+3 idag, og føler at magen er blitt litt større den siste uka, litt mer hard og oppblåst, så det er jo et tegn på at noe skjer, og godt er det!:)

Mensmurringene kommer og går, samme som stikking i sidene og bitte litt kvalme.. Jeg klager ikke, har det helt topp!!

 

Idag var det like før vi fortalte det til svigers, men vi klarte å holde munn, vil vente til første legetime jeg skal på om to uker i alle fall. Så skal vente så lenge vi klarer.. Kan jo være de gjetter det snart om magen fortsetter og vokse i denne farten... :)

 

Dette er stas!! Smiler masse!

 

Lykke til, så håper vi ukene frem mot 12 uke går fint, det er jo ikke så lenge igjen:)

 

Åj, Dette ble langt!! God natt:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...