Gå til innhold

føler meg litt ensom og forlatt jeg..... (langt)

Anbefalte innlegg

jeg har nettopp gjennomført 2. runde med dobbel pergo og som sikkert flere av dere har fått med dere så var jeg uheldig og knuste håndleddet for 3 uker siden....... Det var forøvrig øverste sjef der jeg jobber som slengte meg i bakken i et forsøk på å danse med meg da jeg stod med ryggen til!

Tingen er at man blir jo ekstra emosjonell av pergo og etter uhellet mitt har jeg hatt det litt tungt jeg.

Da jeg lå på sykehuset kom kun min sambo på besøk hver dag samt en venninne av meg den dagen jeg ble operert. lå på sykehuset i 3 1/2 dag. da jeg kom hjem kom min sjef på besøk og det var jo koselig. har også fått masse blomsterhilsner, men hva betyr vel det når man sitter alene hjemme hver eneste dag og ikke kommer seg noensteder?

Det virker som alle er så opptatt med seg og sitt at det til og med er vanskelig å plukke opp tlf og ta en liten prat med meg...

Sambo har jobbet mye og har liksom glemt meg føler jeg. Han gir meg ingen nærhet og det er nå jeg trenger det som mest! Jeg er utrolig avhengig av andres hjelp for å f.eks lage mat, løfte ting, vaske klær, vaske hus, komme meg ut av huset (bor litt for langt unna alle servicefaciliteter) osv. Alt hadde vært så mye enklere dersom sambo hadde giddet å gi meg litt ekstra varme og kanskje spørre meg litt om hvordan jeg har det..... uff, vet at dette blir sytete, men jeg må bare få det ut....

og nå da: nå har sambo reist til ungarn for å besøke broren sin og her sitter jeg da. Han kommer ikke hjem før natt til tirsdag.....

Jeg har en utrolig venninne som kommer og henter meg og kjører meg dit jeg vil, men siden hun har 2 små barn og en mann som jobber borte føler jeg at jeg er en belastning hele tiden. han er hjemme i helga og da synes jeg jo at de må få kose litt sammen uten at jeg er der hele tiden også.... men samtidig klarer jeg meg jo ikke så bra på egenhånd ennå da....

jeg blir så forbanna fortvilt over at det må være sånn og over at sambo er så ego!!!! det har aldri vært spm om jeg kanskje ønsker at han blir hjemme...

Familien min bor 4 timer unna, så de kan heller ikke hjelpe meg nå...

snufs snufs.... det er litt dritt å være maddemor nå og jeg håper virkelig at sambo viser seg fra en mer elskverdig side når han kommer hjem igjen....

tusen takk for at du gadd å lese mitt sytete innlegg:)

Fortsetter under...

Klemmer i fleng sendes til deg fra meg!!

Dørstokkmila ja,,,,

Det er ikke sånn som det var før.... Folk går ikke på besøk sånn som de gjorde før.. Folke rså opptatt av seg og sitt at de glemmer at det faktisk sitter noen og kanskje håper og tror at noen kommer.

At samboeren din dro nå, synes jeg var rett og slett ufint av han..

Og det synes jeg du skal si til han når han kommer hjem!!

Får du ikke reist til familien din? evt komme tilbake når samboeren din kommer hjem? Da ville du ihvertfall hatt noen sammen med deg?

eller ringe noen som vil være hos deg frem til han kommer hjem??

Håper du får en trivelig helg ,kjære deg!! Masse trøsteklemmer fra

Jeg kjenner meg igjen her ja...tenker ofte det samme selv. Hvor er allesammen? Når jeg går gjennom dårlige dager pga barnløsheten, så er det bare på nettet jeg kan få støtte. Min søster ligger i skillsmisse og det siste året har jeg lyttet på henne, om hun gjør det rette, hvem som støtter henne eller ikke, om folk tar parti med henne eller mannen.... tekster ofte jeg beroliger med at hun gjør det rette, ringer, på msn... hun vet vi prøver å få barn, men er så opptatt med sine problemer at hun spør oss aldri hvordan vi har det...

I tillegg så har de fleste barn og familie, merker godt da at vi er barnløse. De r så opptatt med sitt, og jeg har ikke barn å være opptatt av... familieutfluktene i helgen er bare meg og mannen....

Så vi får fortsette å ha hverandre vi her inne maddemor, vi her forstår dette med sårbarhet, følelser og barnløshet!

Sender deg en stooooooor klem, håper du likevel får en ok weekend!

Annonse

uff dere er så søte!!!!!!!!!! snufs. blir helt rørt jeg nå!

i dag ble jeg hentet av en venninne kl 11 og kom akkurat hjem igjen nå. hun har tatt meg med hit og dit i hele dag og lagd pizza til oss og sånn! hun er min beste venninne og det er vel i sånne situasjoner jeg er i nå i helga hvor man ser hvem som er din venn:)

Har tenkt en del på dette med at sambo reiste fra meg og jeg har jo på en måte sagt til ham hva jeg tenker om dagen og vet ikke noen annen måte å få frem poengene mine på. Hvis jeg tar opp dette når han kommer hjem igjen, er det jo uansett for sent å gjøre noe med....

Vil derfor sette denne turen hans på en tabbekonto som jeg virkelig skal bruke mot ham en gang hvis det blir behov. Sånn skal han ikke få gjøre en gang til for å si det sånn....

det gjorde godt å høre fra dere jenter! Det hjelper ALLTID å få ut sine frustrasjoner her inne!

tusen takk for gode svar!

¨glad i dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...