Gå til innhold

hvordan kjennes det ut?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei noen av dere heldiggriser som husker hvordan det kjentes å være gravid? Jeg er så utrolig vanvittig spent!! Jeg har hatt noen vage menslignende murringer og følt meg "hoven" i underlivet noen dager.

En dag hadde jeg vannvittig vont i venstre side (lysk tror jeg) skikkelig stikk og vondt.. noen som har hatt lignende eller noe annet??

 

*ønskermegsåveldigetlitenurk!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde noen stikninger helt nederst i magen, midt på. Ikke murringer, men stikk. Vanskelig å forklare helt. Hadde iallefall aldri hatt sånn før, så det var noe helt nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte tisse absolutt hele tida også hadde jeg en veldig vond smak i munnen. Har senere lest at det er vanlig å ha en "metallisk" smak i munnen i begynnelsen. Tror nok det var det jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann:) jeg kjendte masse med en gang!! (er mitt andre svangerskap) Det første som skjedde var en bitteliten dråpe blod på papiret noen dager etter eggløsning. Dagen etter derimot voknet jeg med lammendes smerter i korsryggen- dette var en lørdag, det ble verre og verre over helga, og på tirsdagen var det så ille at jeg gikk til lege. Måtte holde meg hjemme fra skolen ut hele uka- jeg lå mye og smertene lettet en del etter noen dager. MENSMURRINGER så til de grader!! kom og gikk hele den uka- jeg fattet selvsagt mistenke... Torsdags kvelden fikk jeg et "blaff" av kvalme (fikk meg til å smile:) Samme torsdagen fikk jeg også akutt hodepine og ble tvunget på sofan- lå der å slappet helt av og plutselig forsvant hodepinen igjen og jeg var helt fint (merkelig.. varte ca 15min) Samme dag fikk jeg plutselig helt sykt lyst på salt lakris (dette var min tydeligste pica sist svangerskap) klarte nesten ikke tenke på noe annet enn salt lakris helt til jeg skaffet meg det på fredagen og gaflet i meg to pakker ( da ga suget seg..) Fredagen blir jeg klar over at brystene faktisk har føltes merkelige de siste dagene.. Plutselig akutt behov for å drikke VANN (gjerne når jeg kjører bilen..?....) Lørdagen: puppene mer og mer øm- smertene i korsryggen og bekkenet letter og faktisk: svaak positiv hcg test (4-5 dager før ikm!!)

 

Ble litt langt dette her da, he he:) Gratulerer med spirene og lykke til alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk kvalmebøger over meg rundt tiden da jeg ble befruktet, men ikke noe kvalme senere. Ellers hadde jeg mensmurringer i uke 4 og uke 5 pluss litt ømme bryster.

 

Håper du er gravid da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi.. høres bra ut dette!! går å kjenner hele tiden om brystene er blitt

ømme... føler meg som en verpesyk fjortis!!! Har så vanvittig god magefølelse denne gangen.. men kansje jeg lurer meg selv.. :(

 

Til nå tisser jeg altfor masse.. sikker minst 3 ganger så mye som jeg drikker føles det som.. har hatt noe mens murringer og en dag der det

var vondt i den ene siden.. spesielt hvis jeg beveget meg.. hmm..

ellers går jeg rundt med en rar følelse i underlivet.. vanskelig å beskrive.. kansje litt som den følelsen en har etter en heftig omgang med sex.. litt øm kansje..?? rart dette.. hehe.. krysser fingrer og tær og ellers alt som kan krysses på at det klaffer denne gangen..

 

Min elskede spermdonor har begynt å offshore så det kan kansje bli vanskelig å klaffe i fremtiden.. of of... skrekkelig tanke..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...