Gå til innhold

spørsmål om slurving med pilla og blødninger mellom mensen.. tusen takk for svar :)

Anbefalte innlegg

for det første jeg prøver ikke bli gravid og ei annen råde meg til og legge inn ett innlegg her for hun mente dere kunne vite det bedre her inne så her kommer det....

jeg hadde mensen for 11 dager siden... slurva 2-3 dager med pillene ca en uke etter det... begynte i går og "blø" brun,svart når jeg var på do og bittelitt i innlegget... har regelmessig mens så dette har ikke skjedd før...

hva kan dette være?

tusen takk for svar :)

Fortsetter under...

Hum.....det er ikke lett å si altså......kan jo bare være at kroppen roter litt da..iog med at du hoppet over så mange dager......

Regner med at du har hatt sex siden du spør her?

Noen blør i forbindelse med eggeløsning..men det hørtes merkelig ut siden du blør svart....?....

Det er desvrre for tidlig å ta en grav test.....du kan ha hatt eggeløsning i løpet av disse 11 dagene....(gjennomsnittet er vel 14 dager etter mens)... men det kan jeg ikke fortelle deg gitt....isåfall er det ihvertfall 14 dager til du kan ta en gravtest.....

Jeg ville ringt lege jeg..og hørt...

men ei jeg snakket med istad nevnte noe om festeblødninger....???

yepp hadde sex siste dagen jeg slurva med pilla...

uff blir så beymret når ting ikke er som det skal med kroppen min....

skulle legge til noe der men var litt rask med og lagre innlegget....

vis jeg da ble gravid siste dagen jeg slurvet med pilla kan festeblødninger komme allerede nå????

Tror ikke det er festeblødninger du har.

Festeblødninger skal bare være litt lyserød/rosa utflod på papiret når du tørker deg.

Gikk selv på p-pillen før og hendte det at jeg glemte ett par piller da ble det litt kluss i syklussen. Kan komme som en liten mens blødning før tidlig.

Vist du vet at du har glemt en pille eller to bør du ikke ha samleie den syklussen. For du kan da ha eggløsning.

hos meg så kom det av og til litt "gammelt blod" om jeg slurvet med pillene.Rett og slett kroppen som får litt mixed signals om den skal sette i gang mensen eller ei. For vanligvis når du slutter å ta piller, så kommer jo mensen. det er jo det som skjer hver pillefrie uke og ellers hvis det går for mange dager uten tilførsel av hormoner.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...