drømme* Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 - jeg er på dag to på min første pergo-kur.Nå ikveld har jeg veldige stikkinger sånn litt over skambenet på venstre side..er fler som har hatt det sånn? hehe..om det slipper et egg hver gang det stikker, blir det nok 'kaninfamilie' her.. :-) jeg håper jo det skal boble og gjære der inne så jeg kan verpe noen superdupre egg.. hehe... og drømme*mannen er alltid i 'givakt' så det er liksom ikkeno problem å få han med på litt morro :-) - er vel bare å håpe på at egget finner seg en fin plass og feste seg. Ha en strålende helg damer :-).
martine68 Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Regner med at du er for travelt opptatt til å være her inne i dagene som kommer drømme :-) Regner ikke med at det popper ut egg hver gang det stikker til, men det var en artig tanke. Da hadde kanskje blitt veldig trangt inn i magen og tilslutt veldig mange barn på dere. Det er sikkert litt "deilig" å kjenne at det skjer ting når en først stapper i seg pergoen. Lykke til i dagene som kommer da. Kos deg med drømmemannen din du, skal se gullegget blir lagt denne pp-en.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Da jeg gikk på Pergo sa gyn. at jeg kunne regne med å få EL på dag 5 - 10 etter siste Pergo-pille. Selv fikk jeg EL på dag 17 i syklussen. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå