Gå til innhold

det e bare her jeg får forstålese.. Blir lei meg av de andre sidene altså..

Anbefalte innlegg

bare jeg svarer min egen mening, så får jeg tilbake at man ikke respekter det jeg sier, og at man vil le av meg..Herregud, jeg synes det er så lavmål.. Det må da gå an å si sin egen mening uten å være sur fordi? Uenig, det skjønner jeg, men drittslenging skjønner jeg ikke..

Huff, takk for at dere er her, og forstår meg. Det betyr masse!!!!

Fortsetter under...

Er litt større takhøyde her Gøril...

Og her finner vi vel få som vil syte å klage over at de har slitt i 2 pp...

Her finner vi mange flotte damer som vet hva det vil si at det er ingen selvfølge å lykkes med en gang,men at det er desto hyggeligere når det skjer !

Trøsteklem til deg,

la ikke uvitenhet ødelegge kvelden din !

klem fra

Hei kjære deg!

Jeg ser forandringen på bim fra dag til dag.. Fra å gå fra et godt og trivelig forum, så har bim blitt et sted der masse utriveligheter pågår på de ulike forumene.

Enkelte har visst satt seg som mål at det er kun deres mening som skal telle,andres meninger kan nærmest flakse og flyge!

Spesielt skravlesiden har blitt et sted der det virker som om noen tror de er "sjefen" for hele bim, alt skal dreie seg om dem, om deres ting og deres problemer.. Kommer noen inn som har litt andre problemer,som oss som strever vannvittig med å få til dette "så enkle" som å bli gravid, så er man nærmest ikke velkommen.

Innlegg om barnløshet blir knapt tatt i mot, mens innlegg om suppa de spiste igår er bedre tatt i mot.

Det virker som om det er vanskelig å forstå for enkelte at det er et rent og skjært helvete å jobbe så hardt for å klare å bli gravid.

Jeg kjenner jeg blir provosert av mange svar som legges ut, akkurat som deg.

Jeg har ihvertfall funnet ut at det er kun på sliterne(til dels) og her inne at det er såpass takhøyde at en kan spørre om vanskelige ting, om ting som opptar en uten å få hodet hugget av og uten å bli avfeid på en stygg måte.

Det virker som om enkelte har satt seg som måøl i å fryse ut enkelte her på bim, de som er bedre likt enn en selv.Det skal liksom kun være en gjeng her inne, og det er liksom de som har og eier bim på et vis. Andres meninger teller ikke, kun deres. Og da tar de seg den store friheten i å rakke ned på,slenge dritt inne på andres innlegg.

Nei kjære deg ,Gøril. Jeg skjønner fortvilelsen din meget godt.

Håper du etterhvert ikke tenker over de krasse og ekle svarene, og heller koser deg med de positive svarene du får.

Synes du virker som ei koselig jente,ei med litt tak i.

Husk du er ikke alene om dette,vi er mange i samme båt og vi får ta vare på hverandre som best vi kan.

Ønsker deg en koselig helg!!

masse klemmer fra

Takk Bula. Virkelig flott skrevet, og den traff meg midt i blinken. Føler meg bedre med en gang. Jeg blir lei meg når jeg leser de svarene jeg får, uansett om de ikke vet hvem jeg er.. Jeg får følelsen av at man skal svare så pent og snilt som mulig viss man skal bli godtatt, og det gidder jeg ikke. jeg vil være realilstisk, og ærlig. Man kommer lengre med det..

Men, tror nok jeg blir kun på dette forumet i fremtiden, det er nok greiest..

vil så gjerne : takk for at du var så hyggelig og grei på msn i går :) :)

Annonse

Helt enig med deg. Har stukket innom på Skravlesiden i ny og ne, men tør rett og slett ikke skrive innlegg/ svare....er redd for å bli "pepet" ut.

Jeg la inn et svar i går (kunne ikke dy meg, det var en hovedinnlegger som bare hadde skrevet "Skal jeg ta abort"? og så ingenting mer....(hun hadde et barn og lurte på om hun skaulle ta vekk nr.2))

Det var en annen som hadde skrevet svar til henne før meg, og hun skrev følgende "Jeg synes det er urettferdig å IKKE gi min sønn søsken" (som om man bare kan rope på en stork...!!)

Jeg svarte selvfølgelig at hun ikke måtte ta abort, og til hun som skrev det om å ikke gi sinn sønn søsken, skrev jeg : jeg blir såret av sånne utsagn som at man ikke er rettferdige når man ikke gir barba sine søsken. Det er jo ikke alle som får flere enn ett barn osv

Jeg er jo så superheldig å ha en gutt, og jeg skrev om hun syntes jeg var urettferdig siden jeg ikke klarte å gi ham søsken.

Da kom det et svar fra en-eller-annen : er det noen som er ute etter å krangle igjen her.......

Jeg bare logga meg rett ut. Sånne ting orker jeg ikke. Kjenner at sånne "filleting" faktisk irriterer og sårer meg, så jeg forstår frustrasjonen din! Det må gå an å være saklige og uenige på samme tid.

Vi er voksne mennesker som er eller snart skal bli mammaer og da må vi ta oss sammen.

Dette er det eneste stedet jeg føler meg hjemme.

Så jeg vil takke dere for det jenter. Dette er BIM`s beste side!!!!!!!

Klemmer til dere fra

Helt enig Gøril:o)

Jeg valgte nettopp dette stedet fordi jeg syntes at tonen var mye hyggeligere, folk var mer voksne i hodet og respekterte ulike svar.

Begynte inne på et annet nettsted, der jeg først var inne på en chat-side der folk allerede hadde blitt gravide. Fortalte litt om meg og at jeg var lei meg fordi jeg ikke hadde lyktes ennå å bli gravid. Spurte om de hadde noen tips til å lykkes hvorpå jeg får til svar:

" Får håpe du ikke er som hun gærne dama i USA og at du prøver å finne ut hvor vi bor, så du kan komme og skjære ut babyen av magen vår!!!!"..................................................

Kan si det sånn at jeg logget meg rett ut, og gikk ikke inn på en sånn side eller lignnde på laaang tid. Ble supersåret. Den siden hadde veldig mange umodne og lite hyggelige jenter kan man si...............

Håper du har en bedre dag idag, så du har fått mange hyggelige og kloke svar:o).

Og du: ikke vær redd for å si din mening, det er jo de ærlige og forskjellige svarene og historiene som gjør at vi tilslutt kan lykkes:o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...