ApriIbaby Skrevet 22. september 2006 #1 Del Skrevet 22. september 2006 ....og det påvirker meg på en helt annen måte nå enn før jeg fikk lille. Har jo ikke vært på jobb siden da. Da var de nybakte foreldrene og de gjennomsiktige nyfødt-baby-sengene-på hjul nærmest bare et hinder for effektivitet i min hverdag. De var liksom i veien over alt....og jeg kom ikke fort nok frem. Men nå......jeg kjenner hjertet sveller og tårene presser på for hver eneste lille skapning jeg treffer i løpet av min arbeidsdag...og det er ikke få. De er så små, vakre og det er så sterkt å ha dem rundt seg hele tiden.....Skal mindre til for å bli babysjuk for å si det sånn. Burde kanskje ta med meg gubben på jobb. Kanskje det virker slik på et frashjerte også`*håpe, håpe*.....Jeg er nok ikke så effektiv på jobb lenger. Svever rundt i en melankolsk og helt egen babyverden om dagen. Håper det blir bedre etterhvert...slitsomt å bli så bergtatt både fysisk og psykisk av hvert eneste barn. Bruker jo all minenergi på å løsrive meg og prøve å konsenterer meg om det jeg skal gjøre jeg jo.... Hilsen en følelsesladet, drømmende og "svevende" Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6416847-april-det-vrimler-av-nyf%C3%B8dte-p%C3%A5-jobben/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 23. september 2006 #2 Del Skrevet 23. september 2006 Koslig innlegg!! Prøv å hold fast på den følelsen! For det er sånne folk en øsnker å ha rundt seg når man har et nyfødt barn og føler seg litt liten og engstelig i den nye rollen som mor! -Heller det enn den "du var" da de bare var i veien -hvis du skjønner? Husker det var nok av dem på Haukeland -som syntes vi bare var i veien... Da var det ekstra hyggelig med de som hadde litt tid ekstra til å se på babyen og sier -Nææ..så nydelig... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6416847-april-det-vrimler-av-nyf%C3%B8dte-p%C3%A5-jobben/#findComment-6419860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå