ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 22. september 2006 #1 Del Skrevet 22. september 2006 Snart 5 uker på vei og det verker så sinsykt... Noen som har et godt råd eller to ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. september 2006 #2 Del Skrevet 22. september 2006 En veninne av meg brukte sports bh om natten.. det hjalp masse for henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gledelig Skrevet 22. september 2006 #3 Del Skrevet 22. september 2006 Hei! Jeg bruker sportsbh om dagen. Funke veldig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simasefa -8 juni- Skrevet 23. september 2006 #4 Del Skrevet 23. september 2006 Sports bh ja, dat var lurt:) forige svangerskap slet jeg utrolig mye med ømme bryst- husker jeg bare var fint nødt til å faktisk holde rundt puppene til tider når jeg gikk bortover( hehe!! så vel helt løk ut der jeg gikk:) men jeg gav en stor F for det var helt sinnsykt vondt- er gravid igjen og brystene begynner å bli ømme ( stor forskjell fra i går til i dag!!!) sports bh ja- kanskje jeg bør skaffe meg :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå