Gå til innhold

Denne gangen begynte jeg å få troa............

Anbefalte innlegg

Vi har forsøkt i 2 år å bli garvide. Har ikke opplevd dette en eneste gang. Har vært på mange runder hos spesialist, men det frustrende er at ingenting ser ut til å være galt. Har tatt kontrastrøntgen, pergo i 3 omganger, til uka skal jeg til siste runde hos spesialist før vi blir vurdert til videre utredning- prøverør. Samboer har også vært og kontrollert sin sædkvalitet, her er det heller ikke påvist uregelmessigheter.

Har EL hver måned stort sett samme syklus hver måned, eller evt noen dager kortere enn normal syklus. Men ikke denne runden...Dette resulterte i at jeg idag til tross for noe blødninger i1 1/2 dag etter forventet mens- løp hjem fra jobb og tok en test....Tankene fløy, fantasien løp nesten løpsk, så giret ble jeg mens jeg ventet....

Men neida, ikke denne gang heller.... Har dog blitt litt klokere av å lese flere av deres andres erfaringer her i kveld, og skjønner at dette antakeligvis kan forklares etter bruk av Pergo....

Skuffet, men fattet. Er dessverre så ufattelig vant med å bli skuffet på dette området. Har mine tvil om vi noen gang skal oppleve egen graviditet...Uff, dette ble deprimerende.

Bortsett fra dette- har jeg masse å glede meg over. En flott samboer, en jobb jeg trives med og nettopp tatt fatt på husbygging.... Men det var dette siste da...

Håper på gode nyheter fra noen av dere andre snart. Ha en god helg!

Fortsetter under...

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver!!! Er selv vant til denne skuffelsen men allikevel får jeg håp innimellom og tror jeg er gravid... men nei da. Jeg sier ofte til mannen at jeg ikke tror vi kommer til å klare det, men han er sikker på at det vil gå... håper det er han som har rett! Sender deg en stoooooooooor trøsteklem!

Lykke til hos spesialisten da!!!

jeg har trua nesten hver mnd, jeg...og det er så innmari slitsomt fordi jeg vet jo at jeg blir skuffa!! Nå lærer man seg å takle skuffelsen etterhvert, men hvorfor kan jeg ikke heller lære å ikke tru det har klaffet??

Skjønner hvertfall veldig godt hva dere snakker om, begge to!

Stor klem og lykkeønskninger til oss alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...