Gå til innhold

:o) TRÅDEN (o:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen store planer for dagen imorgen :) Så det er bare å ta deg en tur innom!! Trenger nok ikke den minifomen lenger nei, er ikke samme type vondt i magen lenger..

Spise litt mat jeg, kommer sterkere tilbake...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer;)

Jeg vil også ha......................

Skrevet

mulig jeg trekker tilbake den der Tiny. M skal kanskje ut. Har bare en fungerende bil for tiden. Om ikke annet så ses vi jo på onsdag:)

Grattis med videokamera:) (M litt skuffet over at du ikke sa noe om at han har skrevet til deg. Han følte seg noget hälvbögig ved å skrive her..hehe)

Er det bare meg eller er det feil på innlegget fra 1D og et fra cat lenger opp? Slutten av setningene er borte. Som om "arket" er for lite liksom.

Har ikke bakt en dritt jeg. Og føler meg mindre og mindre husmor. I dag tok jeg med en annens bakst hjem til gubben!!

Skrevet

Jeg mangler også slutten på setningen til Cat på innlegget hennes med alle svarene, men mangler ikke noe slutt på setningen på noen av mine innlegg vell????

Jeg har spist noe som jeg dessverre kommer til å spise ALT for mye av fremover: Ballerina Minimuffins!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (med iskald melk..........hææææææreeeeeeeeeeguuuuuuuuuuu kårr gått)

Skrevet

SORRY SVANINE! Komme med slike falske beskyldninger. Skamme seg burde jeg.

Regna med at maten forsvant ja;)

Har trøstet Edvard og sagt at slemme damen ikke skal knekke armen hans neste gang.

Er det forrige innlegget ditt 1D. På cat sin mangler også dato. Det gjør ikke ditt. Slutte å skrive så lange setninger kanskje??

De tallkodene er f.eks. hjerte. Du ser det forran/bak noen nick. Vet ikke hvorfor det noen ganger blir tegn og andre ganger vises koden.

Skrevet

Det jeg mente var:

vil bare si at jeg samler på ALT for å lime det inn i dette monsteret av en bok dette til slutt blir..... men hjelper ikke siden det nå fyller 3 skuffer og jeg fortsatt ikke har limt det inn .....................Hjelp?)

Skrevet

Hva gjør man med en haug med ferdigsydde gardiner man ikke vil ha mer?? Gir det til UFF?? Kunne jo blitt fine bhurkaer i noen land da.. Loppemarked, eller skal jeg bare pælme dem??

Ble liksom en del gardinkjøp når jeg jobbet som butikksjef i Kid Interiør.

Skrevet

Flinke Molle som serverer oss masse gode tips mot små fluer :)

Grattis med nytt kamera svanine! Og du er så flink som scrapper altså! (litt misunnelig nå..hehe..)

Blir det bra med skoskap Cat?

Flinke dere er alle sammen som baker!!!! Blir inspirert jeg nå :) Så nå skal jeg sette en DIGER bolledeig imorgen! Skal legge masse i fryser'n også blir det vel noen til dåpen tenker jeg!

Tenkte jeg skulle på helsestasjon å veie imorgen kl 12, men er hjemme igjen fra ca 13 om du kommer Molle :) Men du får melde meg om du kommer da vet du!

Skrevet

Skoskapet blir veldig fint!! Også blir det jo så mye bedre plass i gangen når den brede skohylla forsvant!! (fikk nemlig ikke inn barnevogna i stua pga den gamle hylla)

Skrevet

eh..men jeg hadde jo ikke noe å si!

Skrevet

ENDELIG fikk jeg også lest om fødselen din.. Kjempefint skrevet...

Sees onsdag..

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...